English

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۸ شهریور ماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اصغر عابدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی اظهار داشت: این دانشگاه در ۱۸۲ کد رشته محل کاردانی و ۱۲۹ کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر در ۱۶ مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان تا هشتم شهریور پذیرش دانشجو خواهد داشت که از لحاظ آماری کد رشته محل ها نسبت به سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از پذیرش دانشجو رشته های مورد نیاز بازار کار استان احصا شده گفت: بر این اساس بیش از ۵۰ کد رشته جدید بر اساس مشاغل نوظهور و مطابق با سلیقه جوانان در استان پذیرش دانشجو انجام می شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: رشته‌های متنوعی برای اولین بار در سطح استان به مجموعه رشته‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش علمی کاربردی استان اضافه شده است.

عابدزاده، اظهار کرد:‌ متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند، در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی به نشانی az.uast.ac.ir مراجعه و یا آدرس مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح استان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه