English

معاون اول رئیس جمهور در کرمانشاه:

رسانه‌ها در ترغیب زوار از مرز بین المللی خسروی فعال باشند

معاون اول رئیس جمهور ضمن ابراز خشنودی از امکانات فراهم شده در مرز خسروی جهت حرکت زوار، از رسانه‌ها خواست تا امکانات این مرز را بیشتر به مردم معرفی کنند.

رسانه‌ها در ترغیب زوار از مرز بین المللی خسروی فعال باشند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد مخبر پس از بازدید از مرز خسروی با حضور در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائران اربعین در محل پایانه این مرز با بیان اینکه اهمیت اربعین حسینی بر هیچ یک از مردم و به خصوص اعضای ستاد اربعین پوشیده نیست، افزود: افتخار بزرگی نصیب اعضای ستاد شده که خادم زوار امام حسین (ع) باشند و بی تردید در ثواب زیارت زائرین و شیفتگان حضرت اباعبدالله (ع) شریک خواهند بود. 

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده توسط اعضای ستاد اربعین و همه دست اندرکاران برگزاری این راهپیمایی با بیان اینکه امکانات خوبی برای تردد زائران در استان کرمانشاه فراهم شده است، گفت: این مرز باید بیشتر و بهتر از طریق رسانه ها به مردم معرفی شود.

مخبر از رسانه ها و رسانه ملی خواست در خصوص تجهیزات و تمهیدات مستقر در تمام پایانه های مرزی از جمله مرز خسروی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند تا مردم مشارکت و همراهی جدی تری در زمانبندی روزهای سفر و انتخاب مرزها برای تردد داشته باشند و کمتر با مشکلات ناشی از ازدحام و گرمای هوا مواجه شوند.

معاون اول رییس جمهور از پایانه مرزی خسروی بازدید کرد و از نزدیک در جریان زیرساخت ها و تمهیدات اندیشیده شده برای تردد زائران در ایام اربعین حسینی قرار گرفت.

دکتر محمد مخبر پیش از ظهر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در شهرستان قصرشیرین، از بخش های مختلف پایانه مرزی خسروی بازدید کرد و از پروژه های عمرانی و برنامه های در دست اقدام برای تکمیل زیرساخت ها و تجهیز امکانات جهت خدمت به زائرین اربعین مطلع شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تعدادی از مردم و زائرین که در این پایانه حضور داشتند گفت و گو کرد و دستورات لازم را جهت رفاه حال زائران صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه