English

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

انقلابی‌گری و ولایت‌مداری در دولت سیزدهم تجلی پیدا کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: انقلابی‌گری و ولایت‌مداری در دولت سیزدهم تجلی پیدا کرد و نتیجه‌اش ارتقاء و پیشرفت در همه زمینه‌ها و ایجاد امنیت است.

انقلابی‌گری و ولایت‌مداری در دولت سیزدهم تجلی پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: تلاقی معنادار ایام سوگواری اباعبدالله (ع) با هفته دولت مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرصتی برای تبیین راه شهدا و ادامه آن است.

وی با اشاره به چرایی ارزشمند بودن هفته دولت، ادامه داد: یکی از نشانه‌های ویژه دولت شهیدان رجایی و باهنر الگوپذیری از سیره ائمه اطهار و شهدا است، دوم اینکه بیت المال در جهت رفع مشکلات مردم به کارگرفته شد و این یعنی ولایت‌مداری، اصل دیگر انقلابی‌گری به‌معنای فداکردن برای مردم است، نکته دیگر بامردم بودن و در میان مردم بودن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه انقلابی گری و ولایت‌مداری در دولت سیزدهم تجلی پیدا کرد، افزود: موضوع برجام مسئله‌ای نبود که بخواهند به راحتی از آن بگذرند، مقابله و مقاومت در این دولت با تکیه بر مردم در ابتدا با عدم مذاکره، سپس ارتقاءتراز هسته ای کشور، سپس کنترل تورم و ایجاد ثبات موجب شد که خودشان به سمت ما آمدند یعنی مقاومت موجب تسلیم شدن زورگویان شد، امیدواریم این مذاکره به نتیجه برسد و در مرحله اول حفظ آرمان‌های انقلاب و گشایش اقتصادی را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: دولت سیزدهم در مقابله با کرونا با اتکا به ظرفیت جوانان امنیت سلامت را فراهم کرد، دغدغه معیشت نیز مدنظر دولت است، در استان مازندران نیز به‌عنوان خط قرمز تلقی می‌شود‌.

کهن‌سال با بیان اینکه حتی استقبال از شهدای مدافع حرم با تمهیدات دولت قبل میسر نبود، تصریح کرد: باید بدانیم که تنها راه مقابله با زیاده‌خوای دشمنان جز استکبارستیزی نیست.

وی با اشاره به کارنامه یک ساله استاندار مازندران، عنوان داشت: ما در بنیاد همراهی با استاندار دغدغه‌مند استان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران داشت: روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان، 935 طرح و پروژه عمرانی به ارزش 4 هزار و 473 میلیارد تومان افتتاح شد، 114 مجموعه صنعتی و تجاری غیرفعال امروز فعال شد، ثمره اقدامات یک ساله استاندار مازندران است.

وی اضافه کرد: استاندار مازندران با سفر به شهرهای مختلف و کشف استعدادهای هر منطقه تصمیماتی گرفته می‌شود تا به استعدادهای عملی شود، گفتمان سازنده در سطح کشور در این‌‌باره که مازندران با اعتبارات استانی خدماتی ملی ارایه می‌دهد باید از 17 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه بیشتر باشد.

این مسئول شناسایی مزیت‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری، توجه ویژه به بحث صنایع مادر، کاهش 40 درصدی مصرف آرد، آزادسازی 60 متری سواحل دریای خزر، ایجاد اِلِمان‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و غیره از جمله اقدامات مهم استاندار مازندران اعلام کرد.

وی در پایان اذعان داشت: مذاکرات و دیپلماسی اقتصادی که توسعه مناسبات با کشورهای همجوار با هدف راهیابی به بازارهای هدف نیز برای نخستین بار در دستور کار استانداری مازندران قرار دارد، مقاومت در مقابل دشمنان ضمن ایجاد امنیت به ارتقای نظام و پیشرفت در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه