English

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

دیپلماسی منطقه ای مهمترین موفقیت دولت سیزدهم است

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: دیپلماسی منطقه ای مهمترین موفقیت دولت سیزدهم در یک سال گذشته بوده است و در حقیقت دولت در این حوزه مشعشع درخشیده است.

دیپلماسی منطقه ای مهمترین موفقیت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دیپلماسی منطقه ای مهمترین موفقیت دولت سیزدهم در یک سال گذشته بوده است در حقیقت دولت در این حوزه مشعشع درخشیده است.

صفایی در ادامه افزود: علت موفقیت دولت در این بخش وجود یک مدیر کارکشته و کاردرست یعنی امیرعبداللهیان است.

وی ادامه داد: بعد از سالها پیگیری در نهایت ایران در دولت سیزدهم توانست به عضویت پیمان مهم شانگهای درآید و از رهاورد این دیپلماسی موفق ارتباطات ما با همسایگانی مانند کویت، عراق و امارات و همچنین کشورهای منطقه آسیای مرکزی بهبود و توسعه یافت.

نماینده مردم گناباد تصریح کرد: با استمرار این نوع تعاملات و دیپلماسی منطقه ای موفق مشکلات زیادی از مسائل کشور حل خواهد شد و در همین مدت نیز در بعد اقتصادی موجب رونق صادرات گردید و ارز قابل توجهی وارد کشور شد.

صفایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی بخش ها اوضاع به دلیل عدم فعالیت مدیران کارآمد تعریفی ندارد و برخی سوء مدیریتها زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد که به عنوان نمونه تحولات بازار در بخش شیر، لبنیات، گوشت قرمز و مرغ از آن دسته است و دولت باید در این بخش تدبیر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی