English

در پی درگذشت آیت‌الله ناصری؛

شهرستان های اصفهان و برخوار فردا تعطیل است

در پی ارتحال آیت‌الله ناصری روز یکشنبه ششم شهریورماه شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.

شهرستان های اصفهان و برخوار فردا تعطیل است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، براساس اعلام استاندار اصفهان، روز یکشنبه مورخ ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همزمان با آیین تشییع و تدفین عالم ربانی حضرت آیت الله ناصری(ره) شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.

همچنین در پی ارتحال آیت الله ناصری روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریور ماه ۱۴۰۱ در استان عزای عمومی اعلام شد.

استاندار اصفهان، از مردم عالم‌پرور و ولایت‌مدار استان دعوت کرد تا ضمن حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک آن استاد اخلاق، حماسه‌ای دیگر از تعلق مردمان دیار نصف جهان به علمای شیعه و مروجان مکتب اهلبیت(ع) را رقم بزنند.

به گزارش موج؛  آیت‌الله ناصری استاد برجسته اخلاق و حوزه علمیه اصفهان پس از طی دوران بیماری و بستری در بیمارستان امین اصفهان دیروز جمعه پنجم شهریورماه دعوت حق را لبیک گفت.

این استاد برجسته اخلاق پس از یک دوره بیماری در سن 92 سالگی علی رغم تلاش کادر پزشکی و مراقبت‌های ویژه دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

وی در سال 1309 هجری شمسی در دولت آباد برخوار به دنیا آمد . پدر این بزرگوار حاج شیخ محمد باقرناصری از عالمان وارسته بود که برای ادامه تحصیل به نجف اشرف رفت.

آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی