English

در پی ارتحال آیت‌الله ناصری؛

۳ روز عزای عمومی در استان اصفهان اعلام شد

استاندار اصفهان در پی ارتحال آیت‌الله ناصری روزهای پنجم، ششم و هفتم شهریور ماه ۱۴۰۱ را در استان عزای عمومی اعلام کرد.

۳ روز عزای عمومی در استان اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، درپی درگذشت آیت الله ناصری استاد پرهیزگار و عالم به عمل، استاندار اصفهان اعلام کرد: علاوه بر سه روز عزای عمومی در استان، روز یکشنبه ششم شهریور همزمان با آیین تشییع و تدفین عالم ربانی آیت الله ناصری شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.

سیدرضا مرتضوی از مردم عالم پرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا ضمن حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک آن استاد اخلاق، حماسه‌ای دیگر از تعلق مردمان دیار نصف جهان به علمای شیعه و مروجان مکتب اهلبیت (علیهم السلام) را رقم بزنند.

اطلاع رسانی درخصوص جزئیات مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت آن عالم ربانی متعاقبا از طریق ستاد ارتحال حضرت آیت الله ناصری (رضوان الله تعالی علیه) انجام خواهد شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر مرحوم حضرت آیت الله ناصری استاد اخلاق حوزه علمیه فردا همراه با نماز مغرب و عشاء در امامزاده محمود ابن موسی بن جعفر علیه السلام و در جوار مزار پدر این استاد اخلاق مرحوم حاج ملا باقر ناصری با حضور دسته های عزاداری و مردم عزادار برگزار می شود .

گفتنی است؛ این استاد برجسته اخلاق پس از یک دوره بیماری در سن 92 سالگی علی رغم تلاش کادر پزشکی و مراقبت‌های ویژه دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست.

وی در سال 1309 هجری شمسی در دولت آباد برخوار به دنیا آمد . پدر این بزرگوار حاج شیخ محمد باقرناصری از عالمان وارسته بود که برای ادامه تحصیل به نجف اشرف رفت.

آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان(عج) است که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافش بود؛ وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان(عج) مشغول بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه