English

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

واحدهای جدید ثبتی در سه شهرستان هرمزگان مستقر خواهند شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان سفر خود به استان هرمزگان از استقرار واحد ثبتی در سه شهرستان بندرخمیر، سیریک و بشاگرد خبر داد.

واحدهای جدید ثبتی در سه شهرستان هرمزگان مستقر خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن بابایی  معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سفر خود به استان هرمزگان اعلام کرد: تاکنون جلسات مختلفی در جریان سفر به هرمزگان برگزار شده و ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در نشست های شورای قضایی، شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای اداری با رؤسای ادارات ثبت و طرح مسائل مرتبط، بازدیدهایی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات ثبت اسناد و املاک نواحی مختلف انجام شد و موضوعات مختلف مربوط به حوزه ثبت اسناد و املاک استان مورد بررسی قرار گرفت. 

وی اظهار داشت: اقدامات استان هرمزگان در حوزه واحدهای ثبتی و کارهای انجام شده در خصوص موضوع کاداستر منابع طبیعی خوشبختانه رشد چشمگیری داشته است.

بابایی در ادامه افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه ثبت اراضی کشاورزی استان هرمزگان انجام شده است که در نتیجه آن شاهد حد نگاری ۳۰ درصد از اراضی زراعی می باشیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و دستورات ویژه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و تعیین قاضی ویژه در این خصوص، امیدواریم که در پایان امسال، استان هرمزگان به عنوان اولین استان کشور در اتمام کاداستر اراضی کشاورزی معرفی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان های بندر خمیر، سیریک و بشاگرد واحد ثبتی وجود ندارد مقرر شد که در این سه شهرستان واحد ثبتی جدید احداث گردد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان های رودان و بندر جاسک احداث واحدهای ثبتی در حال تکمیل است، مقرر شد که اعتبار ویژه‌ای برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه های عمرانی اختصاص یابد و شاهد افتتاح این طرح ها در ایام اللّه ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تأکید کرد: در مجموع عملکرد استان هرمزگان در مورد ثبت اسناد و املاک، عملکرد مطلوب و رضایت بخشی بوده است که بر این اساس از رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس تشکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشته اند و حمایت‌های خوبی را از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان به عمل آورده‌اند و امیدوارم اقدامات در استان هرمزگان به الگویی برای دیگر استان‌ها در حد نگاری لایه های مختلف از جمله کشاورزی تبدیل گردد.

معاون رئیس قوه قضاییه در پایان بیان داشت: در نتیجه این سفر، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای اتمام دو پروژه عمرانی و احداث ۳ واحد ثبتی جدید به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان اختصاص داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه