English

استاندار گیلان:

خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند برای کارکنان دولت است

استاندار گیلان امروز (پنجشنبه) در همایش تجلیل از جهادگران خدمت (بسیج کارمندان) گیلان در تالار مرکزی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند برای کارکنان دولت است.

خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند برای کارکنان دولت است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز (پنجشنبه) در همایش تجلیل از جهادگران خدمت (بسیج کارمندان) گیلان در تالار مرکزی رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: خدمت به مردم یک فرصت ارزشمند برای کارکنان دولت است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با شیوه‌های مدیریتی خود در دل مردم جای گرفتند و به الگوی مدیریت در طراز انقلاب اسلامی تبدیل شدند.

 وی با اشاره به نقش راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در توسعه کشور، افزود: این بیانیه به عنوان چراغ راه هدایت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و براین اساس تمامی کارکنان دولت باید ضمن توجه ویژه به آن، اقدام کنند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از استقلال، آزادی، اخلاق و وحدت دانست و بیان کرد: کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای جهانیان بازگو شود که در راه تحقق این مهم، کارکنان نقش مهمی دارند.

استاندار گیلان

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه دولت دارای برنامه‌های مهم و استراتژیک بسیار تاثیرگذاری است، اظهار کرد: دولت در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور را تحویل گرفت اما بدون توجه به تمامی مشکلات و با حمایت مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را در حوزه اقتصاد به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

عباسی با اشاره به مشکلات موجود در کشور طی یکسال گذشته، تصریح کرد: دولت با کسری چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی، ۵۸۰ هزار میلیارد تومان استقراض بانکی و مصرف اعتبارات تامین کالاهای دولتی مواجه بوده که شرایط بسیار سختی را برای دولت و مردم رقم زد.

عباسی تصریح کرد: در گیلان فرصت های زیادی در راستای ایجاد توسعه از دست رفته اما با کار شبانه‌روزی باید امور را به پیش برد.

وی بر لزوم بهره‌گیری از همه امکانات و استدادها در جهت رشد استان تأکید کرد و گفت: گیلان از منابع انسانی غنی برخوردار بوده که به همین منظور اقدامات خوبی در جهت کادرسازی در حال شکل گیری است.

استاندار گیلان جذب سلیقه‌ای نیرو در ادارات دولتی را برای کشور بسیار مضر دانست و بیان کرد: در گذشته در خصوص جذب کارکنان دولت سلیقه‌های سیاسی اعمال شده و همین امر سبب شد تا فساد در برخی از ادارات گسترش یابد، لذا در اجرای سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکنان دولت باید به طور جهادی عمل کنند.

وی یکی از اقدامات مهم دولت را مدیریت صحیح تولید و مصرف برق دانست و گفت: در مسئله برق در سالیان گذشته با قطعی مکرر مواجه بودیم ولی امسال با فعال شدن نیروگاه‌های بخش خصوصی، مصرف برق در کشور و استان گیلان مدیریت شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه پیشرفت و افزایش پروژه‌های عمرانی در استان گیلان بی‌سابقه بوده است، تصریح کرد: امسال در پروژه های هفته دولت شاهد افزایش ۶۲ درصدی پروژه های عمرانی و ۷۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی هستیم.

استاندار گیلان

وی حضور در بین مردم را یکی از وظایف مسئولان دانست و افزود: در طی این مدت، به تبعیت از دولت مردمی، در ۹۸ سفر شهرستانی پای درد و دل مردم نشسته‌ و در جهت حل مشکلات آنان گام برداشته‌ایم.

استاندار گیلان به اقدامات انجام شده در خصوص کاهش تنش آبی طی فصل زراعی جاری اشاره و بیان کرد: استان گیلان در آغاز فصل زراعی با کاهش ۵۰۰ میلیون مترمکعبی آب پشت سد سفیدرود مواجه بوده اما با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب و با تلاش‌های تمام مسئولان در استان گیلان، شاهد کاهش تنش آبی در این استان بودیم.

دکتر عباسی یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه را تکمیل راه‌آهن رشت به آستارا دانست و افزود: بلافاصله پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب، دیداری با معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار و در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی در تکمیل راه‌آهن رشت به آستارا خواهید شنید.

وی با اشاره به شاخص‌های مدیر و کارمند در طراز جمهوری اسلامی گفت: فسادسیتز بودن، تلاش در راستای حل مشکلات مردم، صادقانه کار کردن و توجه به پروردگار در انجام امور از جمله مهمترین ویژگی‌های مدیر در طراز انقلاب اسلامی است.

در این مراسم از دو خانواده شهید کارمند، نه مدیر دستگاه اجرایی، نه فرمانده پایگاه بسیج ادارات و هفت کارمند بسیجی با حضور استاندار گیلان تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه