English

در سومین روز از هفته دولت؛

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندرصیادی رمچاه قشم

در سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندر صیادی رمچاه قشم با اعتباری بالغ بر ۴۰میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور محترم آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بهسازی و لایروبی بندرصیادی رمچاه قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان شامل بهسازی موج شکن شرقی به طول ٢٦١ متر، احداث دایک ٦٠٠ متر و جمع آوری موج شکن غربی قدیمی  به طول ٢٤٠ متر می شود.

وی این پروژه را  یکی از  پروژه های مهم شیلات استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه برای حدود ۸۰۰ نفر اشتغالزایی و خدمات دهی ایجاد کرده است.

در ادامه عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان برگزاری یادواره ها و برنامه های هفته دولت را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده است.

وی گفت: بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از ۳۳۰ نفر صیاد و حدود ۱۱۰ فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از ۲۱ هزارتن صید خدمات خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تشریح برنامه‌های هفته دولت در هرمزگان

دریایی خاطرنشان کرد: بندر صیادی رمچاه باتوجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه‌ای است و این شرایط به‌ نوبه خود میتواند وضعیت متفاوتی را در زمینه رونق صیادی، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کند.

گفتنی است، در هفته دولت امسال ۹پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۸۷ نفر افتتاح و همچنین عملیلات اجرایی پنج پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 896 میلیارد تومان و پیش بینی اشتغالزایی 452 نفر در استان هرمزگان آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه