English

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران عنوان کرد:

۳۰ روز خدمات دهی شبانه روزی به زائران اربعین در مسجد مقدس جمکران

رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران گفت: میزبانی از زائران حسینی همانند کشور عراق، می بایست در میان شهروندان قمی هم فرهنگ سازی شود تا بتوانیم به صورت جمعی میزبان شایسته ای برای زائران شهر کریمه اهل بیت(س) باشیم.

۳۰ روز خدمات دهی شبانه روزی به زائران اربعین در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه در ایام اربعین مسجد مقدس جمکران میزبان خیل کثیری از زائران حسینی است، اظهار کرد: ستاد مردمی اربعین حسینی استان قم در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران از زائران ایرانی و غیرایرانی پذیرایی کرده و خدمات مورد نیاز را در حد توان ارائه خواهند کرد. 

وی ادامه داد: کمیته های ستاد مناسبت های مسجد مقدس جمکران در کنار کمیته های ستاد مردمی اربعین حسینی استان قم افتخار میزبانی از زائران حسینی را دارند که  امیدواریم با تعامل و هم افزایی بتوانیم در اولین عمود زیارت اربعین در قم خدمات شایانی را به عاشقان حسینی ارائه دهیم. 

رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امسال زائران زیادی از کشورهای پاکستان، افغانستان و... و ایرانی هایی که از شرق کشور عازم عراق هستند در  شهر قم توقف خواهند داشت، گفت: میزبانی از زائران حسینی همانند کشور عراق، می بایست در میان شهروندان قمی هم فرهنگ سازی شود تا بتوانیم به صورت جمعی میزبان شایسته ای برای زائران شهر کریمه اهل بیت(س) باشیم. 

صدوقی افزود: دستگاه های استان نیز به عنوان پشتیبانی از مسجد مقدس جمکران و ستاد مردمی اربعین حسینی فعالیت های خوبی دارند و این میزبانی بزرگ جز با همدلی مردم و مسئولین در شهر قم امکان پذیر نیست. 

وی از ایجاد امکان مشارکت مردم در پذیرایی و خدمات دهی به زائران اربعین در مسجد مقدس جمکران خبر داد و ابراز کرد: خیرین و بانیانی که می توانند چه به صورت نقدی و چه به صورت ارائه خدمات افتخاری به هر چه باشکوه تر برگزار شدن این میزبانی کمک کنند می توانند کمک های نقدی را با هر توان مالی از طریق شماره حساب 7626262617 و شماره کارت 6104337664280797 بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران واریز و یا با شماره تماس 37253331 با پیش شماره 025 مدیریت پشتیبانی مسجد مقدس جمکران تماس بگیرند. 

صدوقی با بیان اینکه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام با رویکرد بین المللی به نشر و تبلیغ معارف مهدوی می پردازد گفت: برنامه ریزی شده تا از ظرفیت اساتید زباندان که در حوزه مهدویت به صورت تخصصی فعالیت کردند استفاده شده و جلسات سخنرانی و حلقه های معرفت برای زائران غیر ایرانی نیز در ایام اربعین برقرار شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات از 10 شهریور الی 10 مهر ماه به صورت شبانه روزی در مسجد مقدس جمکران به زائران اربعین در مسیر رفت و بازگشت زائرین ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه