English

یعقوبعلی نظری:

آیین کلنگ زنی پست ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرک صنعتی خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ظرفیت شهرکهای صنعتی در محدوده غرب مشهد دیگر پاسخگوی نیاز صنایع نبود به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا متناسب با نیاز، ایجاد ظرفیت زیر ساختی فراهم شود.

آیین کلنگ زنی پست ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرک صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: ظرفیت شهرکهای صنعتی در محدوده غرب مشهد دیگر پاسخگوی نیاز صنایع نبود و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا متناسب با نیاز، ایجاد ظرفیت زیر ساختی برای آغاز حرکت رو به جلو و گسترش صنایع در فضایی دیگر فراهم شود.

نظری این سخنان را در آیین عملیات اجرایی ساخت پست ۱۳۲ کیلو ولت برق شهرک صنعتی شماره پنج با ظرفیت ۶۰ مگا ولت آمپر به همراه ۲۲ کیلومتر خط ۱۳۲ کیلو ولت با اعتبار هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت اظهار کرد و گفت: در طول یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۳ مجوز با پیش بینی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صادر شده است که امکان ایجاد اشتغال برای پنج هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه این سخنان متذکر شد: به همین دلیل لازم است تا زیر ساخت مناسب برای گسترش صنایع مختلف در محل شهرک های صنعتی فراهم شود.

نظری افزود: شهرک صنعتی شماره پنج با هزار و چهارصد هکتار زمین در محدوده جنوب شهر مشهد برای این امر در نظر گرفته شده است تا در سالهای آینده شاهد رشد جهشی در صنایع استان باشیم.

شایان ذکر است که: با توجه به تقاضای تامین برق صنایع و تکمیل ظرفیت شهرک های صنعتی واقع در حاشیه شهر مشهد تصمیم گرفته شد تا منطقه جدیدی برای احداث واحدهای صنعتی جدید فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه