English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف بیش از ۲ میلیارد محموله لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ماسک صورت قاچاق طی عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 2 میلیارد محموله لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف بیش از 2 میلیارد لوازم آرایشی قاچاق بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران این فرماندهی حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به 2 دستگاه خودروی پژو مشکوک و آن ها را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد هزار و69 قوطی ماسک صورت خارجی غیر مجاز وفاقد مدراک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق مکشوفه را2 میلیارد و500 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد : در این خصوص 2راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اثرات مخرب قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری از ورود و توزیع بی رویه کالاهای خارجی قاچاق ، هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه