English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

کشف محموله میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف محموله میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف محموله میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی در یکی از محلات این شهرستان که محل دپوی کالای قاچاق بود، شدند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با حضور در محل موفق به کشف تعداد زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده فاقد مدارک مثبته گمرکی و قانونی بودند، تصریح کرد: ارزش لوازم آرایشی قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه 6 میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق وظیفه ملی و همگانی است و همه باید برای ریشه کن کردن این معضل تلاش کنند و در این راستا  از مردم درخواست می کنیم در صورت اطلاع از هر گونه قاچاق کالا و ارز موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه