English

انعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلان در نمایشگاه هفته دولت/ برخورداری دوهزار روستای گیلان از نعمت گاز+عکس

شرکت گاز استان گیلان با حضور در نمایشگاه هفته دولت، اقدامات و دستاوردهای این شرکت در حوزه های مختلف را به مردم و مسئولین استان منعکس می کند.

انعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلان در نمایشگاه هفته دولت/ برخورداری دوهزار روستای گیلان از نعمت گاز+عکس

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دولت در میدان شهرداری رشت (شهدای ذهاب)، گفت: برپایی این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی عملکرد شرکت گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه عملیات گازرسانی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به طور گسترده ای در سراسر استان به انجام رسیده است، گفت: بحمدالله با تلاش و همت همه پرسنل شرکت گاز و همراهی همه نهادهای مرتبط، هم اکنون همه شهرها و دو هزارو 117 روستای گیلان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی درخصوص موضوعات قابل انعکاس در نمایشگاه هفته دولت بیان کرد: در این نمایشگاه پرسنل شرکت گاز استان علاوه بر اطلاع رسانی در زمینه گازرسانی، در خصوص پروژه های کیفی شرکت و نیز فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اطلاعات و آگاهی های لازم را به بازدید کنندگان ارائه می کنند.

جمال نیکویی با اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایشگاه به ویژه غرفه شرکت گاز  گفت: در روز اول این نمایشگاه جمعیت کثیری از مردم از غرفه شرکت گاز بازدید کرده و در خصوص دستاوردهای کیفی و کمی شرکت اطلاعات لازم را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولین استان بویژه استاندار گیلان به تلاش ها و خدمات شرکت گاز گفت: حضور استاندار گیلان در غرفه شرکت گاز و حمایت از این شرکت مایه دلگرمی و انگیزش کارکنان شرکت گاز شد.

وی در پایان از عوامل برگزاری نمایشگاه که زمینه آشنایی بیشتر مردم با خدمات و دستاوردهای شرکت گاز را فراهم ساختند، تشکر و قدردانی کرد.

لازم به توضیح است نمایشگاه هفته دولت، از تاریخ 2 شهریورماه 1401 آغاز و به مدت یک هفته با حضور کلیه نهادها و سازمان های دولتی استان در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت دایر خواهد بود.

انعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلان

انعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلانانعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلانانعکاس دستاوردهای شرکت گاز استان گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه