English

استاندار مازندران خبر داد؛

بهره برداری و کلنگ زنی هزار و ۱۴۲ طرح در مازندران

استاندار مازندران از بهره برداری و کلنگ زنی هزار و 142 طرح با هزینه هشت هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و 539 نفر در هفته دولت در مازندران خبر داد.

بهره برداری و کلنگ زنی هزار و 142 طرح در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران همزمان با آغاز هفته دولت با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی هزار و 142 طرح با هزینه هشت هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و 539 نفر هفته دولت در مازندران گفت: از این میزان 935 طرح به بهره برداری می‌رسد و 207 طرح کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه  داد: از میزان اعتبارات اختصاص یافته چهار هزار و 473 میلیارد تومان برای طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های اساسی این دولت کنترل شیوع کرونا بود، افزود: در شرایطی دولت سیزدهم شروع به کار کرده بود که حتی دشمنان این نظام حاضر به تحویل واکسن نبودند اما با تکیه بر دانش بومی در هیچ نقطه از کشور چیزی به عنوان کمبود واکسن نداریم.

وی گفت: بنادر مازندران ظرفیت‌های مناسب برای واردات و صادرات محصولات است و در آینده نزدیک شاهد صادرات سنگ‌های معدنی روسیه به هند از طریق بندر ویژه اقتصادی امیرآباد خواهیم بود.

حسینی پور با بیان اینکه تا سقف یک میلیارد دلار قرارداد داریم تا مرکبات مازندران را به کشور چین صادر کنیم، ابراز داشت: باید از ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان استفاده بهینه کرد.

وی گفت: متأسفانه بخش کشاورزی در 900 شرکت دانش بنیان استان جایگاه نداشت که با برنامه ریزی مدون به دنبال ارائه ایده‌های نوین در حوزه کشاوزی در این شرکت‌ها هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید مدیریت آب در سطح استان متحول شود، بیان داشت: متأسفانه زمین‌های کشاورزی استان زهکشی شده نیست و حجمی زیادی در این بخش به هدر می‌رود.

وی گفت: تولیدات کشاورزی مازندران مقام نخست دریافت تسهیلات بانکی را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه