English

ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی تا چند روز آینده تغییرات دمایی نخواهیم داشت و ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان ادامه دارد.

ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی تا چند روز آینده تغییرات دمایی نخواهیم داشت و ماندگاری هوای سرد شبانه در سطح استان ادامه دارد.

رضایی پور همچنین افزود: در نیمه جنوبی، نوار شرقی و برخی مناطق مرکزی استان به واسطه تغییر فشار هوا، افزایش سرعت وزش باد رخ می‌دهد که در مناطق باد خیز استان وزش باد گاهی شدید، همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال ایجاد خسارت به سازه‌های موقت خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هفت درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: در این مدت بیشترین میزان سرعت وزش باد نیز از شهرستان تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

رضایی پور در خاتمه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دمای هوای مشهد بین ۱۴ و ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود و امروز نیز پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعت با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۹ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه