English

لزوم استفاده حداکثری ائمه جماعات از فرصت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور گفت: اگر فرصتی محیا شود تا امامان جماعت بتوانند حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشته باشند، قطعاً شاهد شکل‌گیری اتفاقات مطلوبی خواهیم بود.

لزوم استفاده حداکثری ائمه جماعات از فرصت نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رویت، مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور، در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برپا شده است، طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه برای برپایی این نمایشگاه زحمات بسیاری کشیده شده است، اظهار کرد: بحمدالله این نمایشگاه در مقایسه با دو نمایشگاه پیشین ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله مسیر ارتقا نمایشگاه ادامه داشته باشد، مطرح کرد: مطالب نمایشگاه مسجد جامعه پرداز برای ائمه جماعات و تصمیم‌سازان بسیار مفید است.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور با اشاره به اینکه بخشی از این نمایشگاه یادآوری دو نمایشگاه پیشین و بخشی از آن جدید بود، عنوان کرد: اگر فرصتی محیا شود تا امامان جماعت بتوانند حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشته باشند، قطعاً شاهد بروز اتفاقات مطلوبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این نمایشگاه استفاده حداکثری شود، خاطرنشان کرد: برای به‌کارگیری حلقه‌های میانی توسط ائمه جماعات ابتدا باید ضرورت این اقدام برای آن‌ها تدوین و تبیین شود.

رویت با اشاره به اینکه امام جماعت ابتدا باید از نقش خود آگاه شود، تصریح کرد: اگر در گام نخست که شناخت است اقدامی صورت نگیرد، قطعاً گام‌های بعدی نیز شکل نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه می‌توان برای انتقال این گفتمان مباحث نمایشگاه را به‌صورت جزئی‌تر در سطح کشور نشر داد، یادآور شد: وجود یک سیر مستمر که ابتدا نقش را تبیین کرده و سپس مسیر را برای امام مشخص کند، قطعاً در پیشبرد اهداف این نمایشگاه مؤثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی