English

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد؛

بهره برداری از ۲۱ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در راستای اهداف و برنامه‌های خود در سال 1401 و همچنین به منظور گرامیداشت هفته دولت، 21 پروژه راه و شهرسازی را با هزینه ای بالغ بر 2500 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بهره برداری از 21 پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت بوده است و بنابراین این اداره کل با افتتاح 21 پروژه راه و شهرسازی با هزینه‌ای بالغ بر 2500 میلیارد ریال در حوزه معاونت مهندسی و ساخت و معاونت مسکن و ساختمان سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به پروژه های افتتاحی در بخش ساخت و توسعه راهها اشاره و افزود: در بخش مهندسی ساخت و توسعه راهها در قالب 6 طرح عمرانی با هزینه ای معادل بر 903 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی- استانی (ویژه، متوازن ملی و پروژه های مصوب سفر) آماده بهره‌برداری و افتتاح می باشند.

وی احداث، تعریض بهسازی وآسفالت محورهای فریدونکنار، آمل، سیمرغ، گلوگاه و بهشهر و یک دوربرگردان در آمل را از جمله پروژه هایی برشمرد که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

نظری در ادامه به اقدامات این اداره کل در حوزه معاونت مسکن و ساختمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هم‌زمان با هفته دولت 15 پروژه مسکن مهر به تعداد 812 واحد در 6 شهرستان ساری، نکا، شیرگاه، فریدونکنار، چالوس و رامسر و با هزینه ای بالغ بر 1630 میلیاردریال از محل اعتبارات ملی و استانی آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه