English

پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه، الکترنیکی شد

مدیر عامل شرکت آزاد راه مشهد- باغچه بیان کرد: سه مکان برای پوشش کامل آزادراه برای اخذ الکترونیک عوارض با مجموع ۶ دکل تعبیه شده است و هر دکل نیز چهار دوربین پلاک خوان دارد.

پرداخت عوارض در آزادراه مشهد-باغچه، الکترنیکی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین شکرانی مدیر عامل شرکت آزاد راه مشهد- باغچه در خبری اطلاع داد: مرحله نخست پرداخت الکترنیکی عوارض در آزادراه مشهد-باغچه امروز با ۱۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری بانک ملی به بهره برداری رسید.

شکرانی این خبر را در حاشیه افتتاح مرحله نخست پرداخت الکترونیکی عوارض در این آزادراه  اظهار کرد و ادامه داد: سه مکان برای پوشش کامل آزادراه برای اخذ الکترونیک عوارض با مجموع ۶ دکل تعبیه شده است و هر دکل نیز چهار دوربین پلاک خوان دارد.

مدیر عامل شرکت آزاد راه مشهد- باغچه اضافه کرد: پس از عبور خودرو‌ها از آزادراه ، پلاک جلو و عقب به وسیله دوربین‌ها خوانده شده و اطلاعات تردد به مرکز داده (دیتا سنتر) پلیس ارسال و سپس پیامک عوارض برای مالک وسیله نقلیه ارسال می‌شود.

وی متذکر شد: مهلت پرداخت عوارض ۱۵ روز است و در حال حاضر و در بخش نخست دروازه (گیت)‌های ورود به آزادراه از سمت مشهد سامانه پلاک خوان‌ها متصل شده  است و به محض ورود خودرو‌ها به آزادراه، قبض الکترونیک عوارض برای آن‌ها صادر می‌شود همچنین امشب دروازه‌های یاد شده برچیده می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آزادراه مشهد-باغچه تاکید کرد: دروازه‌های آزادراه از سمت باغچه و خروجی آزادراه از سمت مشهد نیز پس از تکمیل طرح و بعد از ایمنی سازی و رفع مسائل ترافیکی برچیده خواهد شد و تاکنون ۲ قطعه آزادراه مشهد - باغچه و کنارگذر شمالی مشهد، در مجموع به طول ۱۱۲ کیلومتر، در خراسان رضوی ساخته شده است و طول آزاد راه مشهد-باغچه ۳۹ کیلومتر است.

شکرانی خاطرنشان کرد:در حال حاضر اخذ عوارض الکترونیکی همانند گذشته و به شیوه نقدی، برای خودرو‌های سواری، نیمه سنگین و سنگین (تریلی) به ترتیب ۴۰، ۵۰ و ۲۰۰ هزار ریال است و عوارض خودرو‌های ورودی از مسیر فریمان به آزادراه همچون گذشته به صورت ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی