English

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس خبر داد؛

جریمه ۲۸۵ میلیاردی متخلفین در گشت های مشترک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت : بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان از واحدهای صنفی ، تولیدی و خدماتی در ماه مرداد انجام شده است.

جریمه ۲۸۵ میلیاردی متخلفین در گشت های مشترک

به گزارش خبرگزاری موج فارس،غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت : بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی توسط گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان از واحدهای صنفی ، تولیدی و خدماتی در ماه مرداد انجام شده است.

وی ادامه داد: این بازرسی ها با همکاری دستگاههای متولی نظارت از جمله اتاق اصناف ، سازمان صمت ، شبکه های بهداشت ، استاندارد و ... انجام و با توجه به حضور رییس شعبه تعزیرات در این بازرسی ها ، پرونده های متشکله ، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون شده اند .

غلامرضا سالاری افزود : بیشترین تمرکز در گشت های مشترک بر حوزه تولید و عرضه کالاهای اساسی بوده که با توجه به اهمیت موضوع ، مجازات های سنگینی برای متخلفین صادر و اجرای شده است.

سالاری از جریمه ۲۸۵ میلیارد ریالی متخلفین در گشت های مشترک مرداد ماه خبر داد اظهار داشت : پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت های مشترک است از این رو شهروندان می توانند گزارشات خود را به سامانه های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات اعلام کنند تا مراتب توسط اکیپ های بازرسی بررسی شده و با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه