English

آیت الله شعبانی:

امروز مردم از ما آب می خواهند/ برگزاری جلسه برای مردم مهم نیست

نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیداری که به منظور بررسی آخرین وضعیت انتقال آب به همدان در پی کم آبی در همدان با مسوولان مربوطه داشت بیان کرد: امروز مردم، از ما آب می‌خواهند، این که تا چه ساعتی جلسه برگزار شده و چه افرادی حضور داشتند، برای مردم مهم نیست، مهم خروجی کار و رفع مشکل آب مردم است.

امروز مردم از ما آب می خواهند/ برگزاری جلسه برای مردم مهم نیست

به گزارش خبرگزاری موج همدان، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت انتقال  آب به همدان در پی کم آبی در همدان و وضعیت نامطلوب سد اکباتان موجود است با مسوولان مربوطه نشستی داشت و بیان کرد:  امروز مردم، از ما آب می‌خواهند، این که تا چه ساعتی جلسه برگزار شده و چه افرادی حضور داشتند، برای مردم مهم نیست، مهم خروجی کارو رفع مشکل آب مردم است

وی  ضمن دریافت گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته، بر لزوم اطلاع رسانی صحیح  و دقیق و حضور در بین مردم و تلاش برای سرعت بخشیدن در رفع مشکلات جامعه تاکید کرد، افزود: امروز دنبال مقصر گشتن، هیچ فایده‌ای ندارد و وظیفه ما تلاش برای رفع فوری مشکلات مردم است.

وی با تاکید بر لزوم پیش‌بینی برخی از مشکلات از قبل و جلوگیری از بروز آنها، گفت: به خاطر دارم در تابستان سال گذشته طرح شد که آب تا شهریور ماه تمام می‌شود و لذا در حدود یک و نیم سال است که با مشکل امروز مواجهیم، اما متاسفانه اقدام خاصی در این مدت صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای این مشکل تدبیر اندیشیده می‌شد، افزود: حال این اتفاق نیفتاده، لذا لازم است مسئولان در قبال کم‌کاری‌ها از مردم عذرخواهی کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب در همدان، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیاز است تا متولیان در بین مردم حضور داشته باشند و ضمن مشاهده مشکلات مردم از نزدیک، نسبت به توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف شهری دقت داشته باشند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه‌های آب برای تامین آب شرب شهر، اضافه کرد: از دیگر کشاورزان همدانی می‌خواهیم تا با قرار دادن چاه آب خود برای استفاده همشهریان، با مجموعه آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که ممکن است این مشکلات استمرار داشته باشد و لذا تا رسیدن آب به همدان، نیازمند تدبیر درست و دقیق متولیان هستیم. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اگر شرایط به همین روال پیش برود، ضروری است تا مراکزی که آب ندارند شناسایی شود، یادآور شد: این حداقل کاری است که می‌شود برای مردم انجام داد و تانکرهایی را برای آبرسانی به مردم به مناطق مختلف اعزام کرد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی یک نفر به عنوان سخنگو در زمینه مشکل کم‌آبی در همدان، گفت: گاهی از موارد وعده‌هایی شنیده می‌شود که با یکدیگر متفاوت است و لذا باید مراقب بود تا در کنار مشکل نبود آب، مردم با مشکل بروز خلاف وعده نیز مواجه نشوند.

 به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده وای فقیه در استان، شعبانی با اشاره به تماس‌های مکرر مردم با دفتر افزود: شرایط برای مردم بسیار سخت است و بنده از طرف همه مسئولان استان، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز مردم، از ما آب می‌خواهند، این که تا چه ساعتی جلسه برگزار شده و چه افرادی حضور داشتند، برای مردم مهم نیست، مهم خروجی کارو رفع مشکل آب مردم است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه