English

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان:

قرار نزاع خیابانی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه چند جوان طی خصومت قبلی از قبل قرار نزاع خیابانی را می‌گذارند گفت: در پی استفاده از چاقو یا قمه یک نفر به شدت آسیب دیده و پس از مداواهای اولیه در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده متأسفانه فوت می کند.

 قرار نزاع خیابانی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ رضا نوری  فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه چند جوان طی خصومت قبلی و درگیری‌های لفظی، از قبل قرار نزاع خیابانی را می‌گذارند، گفت: متأسفانه ساعت ۳ بامداد دوشنبه ۳۱ مرداد در پی تماس با پلیس، متوجه یک قتل در سطح شهر شدیم و پرونده در دست بررسی قرار گرفت

وی گفت: خوشبختانه در همان ساعت اولیه قاتل که خود نیز از چندناحیه آسیب دیده بود شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان در بیمارستان تحت درمان و تحت نظر قرار گرفت .

نوری درباره علت این قتل بیان کرد: چند جوان طی خصومت قبلی و درگیری‌های لفظی، از قبل قرار نزاع خیابانی را می‌گذارند و در ساعات اولیه بامداد دوشنبه در پی استفاده از چاقو یا قمه یک نفر به شدت آسیب دیده و پس از مداواهای اولیه در بیمارستان ولی عصر ( عج ) به علت شدت  جراحات وارده به بیمارستان شهید سلیمانی انتقال داده می شود که متأسفانه در آنجا فوت می کند.
 
وی اضافه کرد: سایر منازعین نیز دستگیر شده اند و علت اصلی این درگیری و قتل در حال بررسی است که به محض روشن شدن موضوع اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در پایان گفت: از خانواده‌های عزیز تقاضا داریم مراقب رفتار فرزندان خود باشند و با هوشیاری و آگاهی فرزندان خود را از انتقام جویی شخصی دور کنند تا شاهد این چنین مشکلاتی در سطح جامعه نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه