English

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:

کشف ۱۰ مورد کلاهبرداری در آذرماه سال جاری

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف 10 مورد کلاهبرداری در آذرماه سال جاری خبر داد.

کشف 10 مورد کلاهبرداری در آذرماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به کشف 10 مورد کلاهبرداری در آذرماه سال جاری گفت: در پی شکایت چند تن مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از آنها در شهرستان تویسرکان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اطلاعاتی که مالباختگان از روش کلاهبرداری این شیادان در اختیار آنها قرار دادند و با به کارگیری شگردهای پلیسی، دو نفر را که به روش فیشینگ اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کردند را شناسایی و دستگیر کردند و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مالباختگان تحویل شد.

معصومی بیان کرد: در بررسی ها مشخص شد، کلاهبرداران با این شیوه و شگرد که فرد مالباخته برنده جایزه شده او را به پای خودپرداز کشانده و با شگردهای خاص مبالغ داخل کارت آنها را خالی می کردند و چند مورد هم کلاهبرداری از طریق خرید اینترنتی بوده است.

وی افزود: شیوه دیگر کلاهبردارن این بوده که با قیافه و ظاهری موجه در کنار عابر بانک ها به کمین نشسته و وقتی فرد سالخورده ای قصد گرفتن پول از خودپرداز را داشته با چاپلوسی کارت را از او گرفته و مبلغ مورد نظر شخص سالخورده را از خودپرداز اخذ و به جای دادن کارت به آن شخص، کارت دیگری را به او تحویل داده و با داشتن رمز کارت مربوطه، کل مبلغ کارت را خالی می کردند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در پایان با اشاره به اینکه این افراد ۱۰ مورد کلاهبرداری انجام داده اند، با هشدار به شهروندان در استفاده از خوپرداز و عدم اطمینان به هیچ غریبه ای، خاطرنشان کرد: پلیس با این هنجارشکنان و شیادان مقابله خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه