English

یکم تا چهارم شهریورماه ؛

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام و طیور در اصفهان برگزار می شود

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی با حضور برندهای مطرح و صاحب‌نام کشور و جهان در اصفهان برپا می‌شود.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام و طیور در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی  که طی روزهای یکم تا چهارم شهریورماه 1401 برگزار خواهد شد، شرایطی را فراهم می‌آورد که 160 شرکت از 15 استان کشور و نمایندگانی از 10 کشور صاحب‌نام صنعتی به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند.

این دوره از نمایشگاه در 17 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود و فعالان حوزه‌های مختلفی مانند ماشین‌آلات خوراک دام، طیور و آبزیان، ماشینآلات و تجهیزات وابسته صنعت گاوداری، تجهیزات جوجه‌کشی و مرغداری و صنایع وابسته، سیستمهای توزین، تهویه سردخانه و برودتی، خوراک دام، طیور، آبزیان،  افزودنی‌ها و مکمل‌ها، تامینکنندگان و تولیدکنندگان صدف‌های معدنی، دانه‌های روغنی، نهادهها و پودر چربی، تولیدکنندگان دارو و نهاده‌های تغذیهای، تولیدکنندگان و تامینکنندگان واکسن‌ها و سرم دامی، پرورش‌دهندگان انواع دام سبک و سنگین وآبزیان، تولیدکنندگان و تامینکنندگان محصولات اصلاح نژاد و لقاح مصنوعی و موسسات آموزش و مشاوره مرتبط با صنعت در این دوره حضور خواهند داشت.

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام ، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی اصفهان، شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، قم، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، خوزستان، یزد و مرکزی به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند. همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند، دانمارک، چین، ترکیه، روسیه، آمریکا، کانادا و فرانسه نیز حضور دارند تا شبکه توزیع و فروش خود در کشورمان را تقویت کنند.

حضور دام‌ها و نژادهای برتر دام استان، پاویون ویژه اسب، مانژ سوارکاری، حضور پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزاری چهار کارگاه آموزشی، برگزاری بیش از 20 جلسه B2B با هیاتهای تجاری خارجی و غرفه‌داران و بازدید از کارخانجات و مراکر تولیدی استان از جمله  ویژگی‌های نمایشگاه صنعت دام و طیور امسال خواهد بود.

از جمله برندهایی که در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان حضور خواهند داشت نیز می‌توان به پیشگام دامپرور سپاهان، فوده، قیام، فجر، فکا، بهدانه نام‌آوران، شهدینه، پگاه اصفهان، کیمیا رشد سپاهان، صدرا، شرکت تعاونی فاتح، رویان دارو، کودیس، ویوان، زانیار، آریو و... اشاره کرد.

به گزارش موج؛ علاقمندان به بازدید از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فرآورده‌های لبنی می‌توانند از ساعت 15 تا 21 روزهای یکم تا چهارم شهریورماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه