English

شهردار سده لنجان خبر داد؛

کلنگ زنی و افتتاح ۴۰۰ میلیاردریال پروژه در شهرداری سده لنجان

شهردار سده لنجان گفت:400 میلیارد ریال پروژه عمرانی، ترافیکی و خدماتی در شهرداری سده لنجان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

کلنگ زنی و افتتاح 400 میلیاردریال پروژه در شهرداری سده لنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به اینکه بهار اجرای پروژههای عمرانی در شهرداری سده لنجان طی یک سال گذشته در دستور کار بوده است، اظهار داشت: در ادامه اقدامات صورت گرفته هفته گذشته آئین کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر ،نماینده مردم لنجان در مجلس، امام جمعه لنجان و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دهه ولایت نیز در این شهر 150 میلیارد ریال پروژه اجرایی شده است، افزود: در مجموع ارزش ریالی پروژه‌های اجرایی شده و پروژه‌های در دستور کار، 400 میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات را در شهر سده لنجان در دستور کار داریم، اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که آهنگ هماهنگ پروژه‌های عمرانی در همه نقاط شهر میتواند ضمن ارتقای کیفیت زندگی شهروندان امید را در جامعه تقویت کند.

بودجه 60 میلیارد تومانی شهرداری سده لنجان

وی با بیان اینکه مسقف کردن گلزار شهدای سده لنجان نیز در دستور کار شهرداری است، ابراز داشت: این پروژه جزء مطالبات مردمی و به ویژه خانواده شهدا است که بودجه آن تامین و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهبازی در ادامه در خصوص بودجه سال 1401 شهرداری سده لنجان تصریح کرد: این بودجه 60 میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم نوید بخش اتفاقات خوب در این شهر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه