English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران اعلام کرد؛

هزینه ۴۰ میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای نوسازی شبکه برق مازندران

حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: 40 میلیارد تومان طی یک سال گذشته از محل اعتبارات ملی و استانی برای نوسازی و بهسازی شبکه توزیع برق استان هزینه شده است.

هزینه 40 میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای نوسازی شبکه برق مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه به طور متوسط سالانه 40 تا 50 هزار مشترک جدید به شبکه مصرف برق مازندران اضافه می‌شود، اظهار داشت: توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق برای رفع مشکلات و تداوم خدمات‌رسانی به مشترکان در استان ضروری است.

وی با بیان این که با برنامه‌ریزی انجام شده امسال خاموشی ها در استان در بخش خانگی به صفر رسید، ادامه داد: تفاهمنامه ای برای تعطیلی یک شبانه روز و همچنین فعالیت روزانه 11 صبح تا 11 شب در واحدهای تولیدی بین وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت امضا شد که با اجرای این طرح در کاهش مصرف برق در استان اقدام خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی برای تأمین برق در حوزه‌های مختلف صنعتی، خانگی و خدماتی در استان گفت: در یک سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان برای توسعه شبکه های توزیع برق استان هزینه شده است.

وی با اشاره به تفاهم نامه وزارت نیرو با وزارت جهاد کشاوزی در راستای اصلاح الگوی مصرف برق، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کشاورزان در فصل تابستان امسال برای آبیاری مزارع از ساعت 12 تا 17 هر روز می بایست از روشن کردن ادوات برقی خودداری می کردند و در ازای آن به مدت 19 ساعت برق رایگان دریافت کنند که با اجرای این طرح شاهد کاهش مصرف برق در این حوزه در استان هستیم.

حسینی کارنامی از اجرای طرح کاهش 30 درصدی مصرف برق در 2 هزار و 200 دستگاه اجرایی و خدماتی استان در تابستان امسال هم خبر داد و بیان داشت: این طرح با جدیت با هوشمندسازی های انجام شده و کنترل برق مصرفی در دستور کار قرار گرفت و تاکنون حدود 10 اداره متخلف در این حوزه تذکر کتبی دریافت کردند و برق برخی از ادارات متخلف هم قطع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه