English

امتیاز باشگاه شهرخودروی مشهد واگذار شد

در توافقات صورت‌گرفته میان مدیران باشگاه امید وحدت خراسان و مدیران باشگاه شهر خودرو و با نظر مالک محترم باشگاه شهر خودرو، امتیاز این تیم داخل استان ماندگار و به مجموعه امید وحدت خراسان واگذار شد.

امتیاز باشگاه شهرخودروی مشهد واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، روابط عمومی باشگاه امید وحدت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتیاز باشگاه شهرخودروی مشهد به یک تیم دیگر در خراسان رضوی واگذار شد.

همچنین شایان ذکر است: پس از آنکه شهرخودرو نتوانست در لیگ برتر بماند و به سرمربی‌گری داوود سیدعباسی راهی لیگ یک شد، به واسطه بدهی سنگین و نحوه مدیریت تیم، شایعات زیادی حول سرنوشت شهرخودرو مطرح شد، اما در نهایت دیشب گویا با توافق نماینده مالک آبادانی شهرخودرو و یک هلدینگ مشهدی، امتیاز تیم شهرخودرو در مشهد باقی ماند.

این باشگاه که لیگ بیست‌ویکم را با نام شهر خودرو و تحت مالکیت فرهاد حمیداوی آغاز کرد موقتاً به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خراسان رضوی واگذار شد، اما دادگاه سپس رأی به بازگشت شهر خودرو به حمیداوی داد.

در ادامه این اطلاعیه‌ای آمده است: در توافقات صورت‌گرفته میان مدیران باشگاه امید وحدت خراسان و مدیران باشگاه شهر خودرو و با نظر مالک محترم باشگاه شهر خودرو جناب آقای حمیداوی، امتیاز این تیم داخل استان ماندگار و به مجموعه امید وحدت خراسان واگذار شد.

شایان ذکر است که: با مساعدت حمیداوی تا انجام امور حسابرسی و نقل‌و‌انتقال کامل، تیم با نام شهرخودرو در مسابقات شرکت می‌کند و بعد از انجام امور اداری، به امید وحدت تغییر نام می‌دهد و محسن بنگر چندی پیش هدایت تیم فوتبال امید وحدت را بر عهده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه