English

حجت الله قاسمی در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

تحقق وعده هاى استاندار در حمایت از تیم خلیج فارس میناب

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس میناب گفت: مشکل خاصی در تیم خلیج فارس میناب وجود ندارد و تمامی وعده های استاندار به این باشگاه، تحقق یافته است.

تحقق وعده هاى استاندار در حمایت از تیم خلیج فارس میناب

حجت الله قاسمی مدیرعامل باشگاه خلیج فارس میناب در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان، در خصوص اظهارات چند روز گذشته سرمربی این تیم، عنوان کرد: آقای جهانگیری در جریان حمایت های مسئولان از باشگاه نبوده و این مصاحبه بدون هماهنگی با مدیرعامل انجام شده است.

وی با رد کردن صحبت های جهانگیری اظهار کرد: مشکل خاصی در تیم خلیج فارس میناب وجود ندارد و تمامی مشکلات و وعده های استاندار به این باشگاه تحقق یافته است.

 مدیرعامل باشگاه خلیج فارس میناب در رابطه با وعده  کمک 250 میلیون تومانی فریدون همتی استاندار هرمزگان به این تیم، گفت: تاکنون چنین مسئله ای با استاندار مطرح نشده و این مطلب تکذیب می شود.

وی اضافه کرد: وعده استاندار در خصوص کمک به تیم، فقط کمک های مرحله ای به این تیم بوده است که تاکنون با حمایت های استاندار هرمزگان، مدیرکل ورزش و جوانان، کشفی مشاور استاندار، حمایت های بسیار خوبی از این تیم صورت گرفته است. 

به گزارش موج، روز یکشنبه خبری در خصوص عدم تحقق وعده های استاندار در حمایت از تیم خلیج فارس میناب بر روی یکی از خبرگزاری های استان  قرار گرفت. 

بر پایه این گزارش؛ اظهارات  شهاب جهانگیری سرمربی تیم خلیج فارس میناب از سوی مدیرعامل باشگاه تکذیب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه