English

آیین اختتامیه اردوی آموزشی بازی سازی استان کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه اردوی آموزشی بازی سازی استان کرمانشاه با رقابت بیش از ۱۸۰ دانش آموز نوجوان و جوان درقالب ۳۶تیم شرکت کننده از استان با حضور مدیران فرهنگ و ارشاد استان و رئیس پارک علم و فناوری برگزار شد.

آیین اختتامیه اردوی آموزشی بازی سازی استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای این آئین ضمن قدردانی از جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان و نیز اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این دوره آموزشی به مدت ۵ روزبسیار آموزنده و ارزشمند با حضور مربیان توانمندی برگزار شد که امیدوارم برای دانش آموزان نوجوان و جوانان مفید بوده باشد.

علی صفدری افزود: این گونه دوره های آموزشی ان شاءالله تداوم داشته باشد و از ظرفیت موجود در راستای رونق کسب وکار بازی سازی و انیمیشن حمایت شود.

وی در ادامه گفت: در صحبتی که با داوران داشتم آنها از این رقابت ها اظهار رضایت کردند و رقابت میان شرکت کنندگان را سخت و فشرده دانستند به طوری که نتایج را دوباره بازبینی کردند.

صفدری در پایان اظهار امیدواری کرد: که این رویداد آموزشی و رقابتی آثار مطلوبی به همراه داشته باشد.

در حاشیه این مراسم رئیس پارک علم و فناوری اظهار کرد: متولی اصلی برگزاری این رویداد آموزشی و رقابتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با همکاری پارک علم و فناوری واداره کل آموزش و پرورش استان بود.

سیامک آزادی در ادامه گفت: این دوره ۵روزه آموزشی با حضور ۳۶تیم و۱۸۰دانش آموز نوجوان و جوان در زمینه بازی سازی وانیمیش از آموزش هائ مربیان توانمندی هماننددکتر نادر صدیقی، فرشاد غلامی و آقای عبا سیان بهره مند شدند ودر پایان تیم های شرکت کننده به رقابت پرداختند و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی این رویداد را در نوع خود بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ما قطعا برای این ظرفیت استان برنامه ریزی می کنیم و به ظرفیت گیم و انیمیشن نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

سیامک آزادی در پایان اظهار امیدواری کرد: به شرکت کننده های دوره گواهینامه معتبر دوره داده می شود و به آنان در بحث مشاوره کمک می کنیم تا کسب و کار حوزه گیم و انیمیشن رواق یابد.

گفتنی است در برگزاری این رویداد آموزشی و رقابتی، مظفر تیموری معاون فرهنگی ومطبوعاتی سرکار خانم صوابی کارشناس و مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تلاش های زیادی نمودند که ستودنی است.

در این مراسم به 7 گروه ممتاز که حائز امتیازات عالی و رتبه برتر در مسابقه بازی سازی شدند جوائزی اهداء گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه