English

قائم مقام توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد؛

توسعه زیرساخت‌های برق کوار با صرف ۲۲۴ میلیارد ریال اعتبار

قائم مقام شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی یکسال اخیر با صرف ۲۲۴ میلیارد ریال اعتبار، شاهد اقدامات گسترده در توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به مشترکان حوزه برق در شهرستان کوار بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، محمدرضا منصوری‌صبا،قائم مقام شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات اجرایی شده در حوزه توزیع برق شهرستان کوار، برنامه‌ریزی شده و هدف مند بوده است، هدف اصلی از این اقدامات را ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مشترکان برق و شهروندان آن شهرستان دانست.

او با ابراز خشنودی از ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان شهرستان کوار در خصوص خدمات حوزه برق، گفت: این اقدامات در بخش‌های مختلف و با در نظر گرفتن عدالت در خدمت رسانی و البته با حمایت مسئولین استانی و محلی و همچنین نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در فضای همدلی برای محرومیت زدایی از این شهرستان اجرایی شده است.

قائم مقام شهرستانهای شرکت توزیع نیروی برق شیراز از انعقاد قراردادهایی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال با هدف رفع مشکلات مربوط به موقعیت نامناسب شبکه و حفاظت از جان مردم و ارتقاء ایمنی شبکه‌ها، در شهرستان کوار خبرداد و گفت: این قراردادها در دست اقدام است.

مدیر توزیع برق شهرستان کوار نیز گفت: در حوزه برقرسانی به متقاضیان و احداث شبکه های روشنایی معابر ۱۳ کیلومتر شبکه فشارضعیف با استفاده از کابل خودنگهدار احداث و ۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۱۵۰ کیلو ولت آمپر و ۴۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابرمجموعا با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال احداث شده است.

سید فرهاد تقوی زاده هدف این اقدام را توجه به مطالبات مردم و تامین روشنایی کوچه ها و معابر و توسعه زیرساخت تامین برق و نصب کنتور، دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرای مابقی تقاضاهای ارائه شده در این زمینه طرح تهیه و قرارداد منعقد و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کوار ادامه داد: برای رفع افت و بهبود کیفیت ولتاژ، بالغ بر ۴۰ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیتهای ۲۰۰، ۳۱۵ و ۴۰۰ کیلو ولت آمپر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، نصب و زمینه افزایش قدرت و ارتقا فراهم شده است.

او خاطرنشان کرد که در همین راستا ۶ دستگاه ترانسفورماتور جدید با ظرفیت ۱۳۳۰ کیلو ولت آمپر و ۱ کیلومتر شبکه جدید با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال برای رفع نوسانات برق نصب شده است، گفت: بخش بزرگی از ضعف ولتاژهای شناسایی شده از طریق پارامترهای فنی شبکه و شکوائیه های مردمی برطرف و کیفیت ولتاژ بهبود پیدا کرده است؛ البته برای این مقصود قراردادهایی با ارزش ۱۲ میلیارد ریال هم در حال اجرا است.

تقوی زاده ادامه داد: در حوزه رفع حریم ها، اصلاح شبکه و جابجایی پایه‌های موجود در معابر با رویکرد رفع کامل نقاط خطرناک و مخاطره‌آمیز برای حفظ جان شهروندان شهرها و روستاهای تابعه شهرستان کوار، تاکنون ۳.۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲.۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و جابجایی و نوسازی ۵ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۴۶۰ کیلو ولت آمپر، با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال به طور کامل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این حجم از فعالیتها از هفته دولت گذشته تا هفته دولت سال جاری انجام گرفته گفت: از همراهی مشترکین محترم برق در شهرستان کوار به دلیل مدیریت مصرف برق در تابستان تشکر و قدردانی می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی