English

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

صدا‌و‌سیما با هوشمندی مطالبات مردم را پیگیری می‌کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: صدا و سیما به دنبال اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی و توسعه استان با هدف ایجاد چالش‌ها به نفع مردم است.

صدا‌و‌سیما با هوشمندی مطالبات مردم را پیگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی ملااحمدی ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با حضور در خانه مطبوعات و دیدار با خبرنگاران در اردبیل گفت: خبرنگاران منشا رشد و مبانی ارزشی و توسعه استان هستند و هدف صدا و سیما نیز همین موضوع است که از ظرفیت‌های مختلف همچون فضای مجازی و رسانه‌ها برای انتقال پیام مهم با اهداف و نیازهای مردم و با هدف شاداب‌سازی و نشاط جامعه استفاده کند.

وی افزود: فضای رسانه‌ای علیه ملت ایران اسلامی توسط دشمنان و توطئه‌کنندگان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است به طوری که در این مسیر بدون قید و محدودیت زمان به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند که بر علیه ملت‌های اسلامی است و به همین منظور وظیفه‌ای خطیر و حساس بر عهده ماست که نباید اجازه دهیم برضد ارزش‌های انقلاب اسلامی اخباری منتشر و ارائه شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: زحمات اهالی رسانه برای تحقق ارکان رسانه‌ای بسیار مهم و اساسی است و امیدواریم با همفکری و تعامل همه‌جانبه بتوانیم به اهداف مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانیم که در این زمینه تشکیلات صدا و سیما نیز در کنار اصحاب رسانه برای اهداف مقدس انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

ملااحمدی می گوید: صدا و سیما به دنبال اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی و توسعه استان با هدف ایجاد چالش‌ها به نفع مردم است و با توجه به این که معاندان نظام به دنبال تخریب و فضاسازی منفی در جامعه هستند صدا و سیما باید برای ایجاد روحیه و اعتماد به نفس در بین مردم تلاش کند تا مردم بتوانند به دولت و نظام اعتماد پایدار داشته باشند که این موضوع نیازمند تلاش‌های هوشمندانه و بدون تخریب و انتقاد عادلانه است.

وی گفت: مطبوعات و خبرگزاری‌ها به دنبال حل مشکلات و کمک به توسعه استان هستند و اگر بتوانیم با همکاری و همفکری برای توسعه استان اقدام کنیم بی‌شک شاهد دستیابی به نتیجه‌های مثمرثمر خواهیم بود و در این مسیر اشکالات درون نظام نیز مطرح و برطرف می‌شود.

علی نورعلیپور، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل نیز در ادامه ضمن قول مساعد برای بیشتر و روزافزون کردن تعاملات و همکاری‌های خانه مطبوعات با صدا و سیما گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «هر کس و هر رسانه‌ای که عمدا و سهوا ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه کند خائن و خیانتکار است» که این نشان دهنده مسیر راه ماست و باید از انتشار اخبار سیاهی که سبب ناامیدی مردم می‌شود جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه