English

با حضور مسئولان قضایی گیلان انجام شد؛

تخریب ۹۲۷ متر از سازه های غیرمجاز در رشت

رئیس کل دادگستری استان گیلان و دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و اجرایی از برخی تصرفات غیر مجاز در شهر رشت بازدید نمودند و حکم تخریب 927 متر سازه های غیر مجاز تصرف شده اجرایی گردید.

تخریب 927 متر از سازه های غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته افرادی سودجو اراضی ملی را تصرف کرده و با اسناد مجعول و ادعای مالکیت برای شهروندان ایجاد مزاحمت نمودند گفت: یک سال و نیم پیش پرونده ای در این خصوص در محاکم رشت تشکیل شده و اخیرا با کیفرخواست به دادگاه ارسال گردید.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه سازمان ها و نهاد های متولی اراضی ملی باید از ابتدای این تصرفات، پیگیری نموده و اجازه ساخت و ساز و ادامه فعالیت را از متخلفین سلب می نمودند افزود: تعلل و مسامحه و مماشات با چنین افرادی موجبات ناراضایتی مردم را فراهم کرده و اعتماد آنان را خدشه دار می کند.

اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز در رشت

وی با اشاره به اینکه اگر ادارات و سازمان های متولی به وظایف و تکالیف خود عمل نمایند شاهد چنین معضلاتی در سطح شهر نخواهیم بود گفت: تمام کسانی که در انجام وظیفه قانونی خود اهمال نموده و به اموال عمومی و بیت المال تعرض نموده اند باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند.

دادستان مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد:  927 متر از این تصرفات به ارزش  بیش از  100 میلیارد ریال توسط ادارات متولی صبح امروز  تخریب شده و بخش دیگر آن نیز به زودی رفع تصرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه