English

مهدی جمالی‌نژاد:

وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ساماندهی می‌شود

معاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور از ساماندهی وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبرداد.

وضعیت استخدامی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهدی جمالی‌نژاد ، معاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور در بازدید از طرح‌های عمران شهری مشگین‌شهر با اشاره به وضعیت استخدامی شهرداران و ثبات و امنیت شغلی دهیاران گفت: آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های آماده شده و در کمیسیون‌های دولت است و با تصویب آن خیلی از آشفتگی‌ها در حوزه نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مرتفع و ساماندهی خواهد شد.

وی به راه‌اندازی قرارگاه ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌ها در وزارت کشور برای اولین بار اشاره کرد و گفت: یکسری امکانات برای حوزه حمل و نقل عمومی کشور در این قرارگاه آماده‌سازی شده است.

معاون عمران و توسعه شهری روستایی وزیر کشور با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ هزار دهیاری و یک هزار و ۴۰۰ شهرداری در کشور فعالیت دارند گفت: برای تسریع در روند امور اداری و تسریع در امور شهرداری شهرهای زیر۵۰ هزار نفر طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی از این پس اختیار بررسی و تصویب هر گونه طرح‌های هادی و تفصیلی و طرح جامع شهری در این شهرها به مراکز استان‌ها تفویض شده است.

جمالی پور یکی از مشکلات اصلی شهرهای کوچک و میانی را مشکل بدهی آنها به سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد و گفت: در اولین فرصت قرار است در نشستی با رئیس سازمان تامین اجتماعی داشته و مشکلات و مسائل فیمابین شهرداری‌ها و تامین اجتماعی را برای همیشه حل و فصل خواهیم کرد.

وی همچنین از احصای مشکلات زیرساخت‌ها ، ماشین‌آلات ، تجهیزات شهری و کمبودها و مشکلات شهرداری‌های مشگین‌شهر و تلاش برای رفع آنها خبرداد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه