English

محمد صفایی‌دلویی:

تخصیص۲۰۷ میلیارد ریال اعتبار به بخشهای کشاورزی و تولید روستایی منطقه گناباد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس بیان کرد: برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه از طرف بانک توسعه تعاون به واحدهای تولیدی این شهرستانها اختصاص یافته است.

تخصیص۲۰۷ میلیارد ریال اعتبار به بخشهای کشاورزی و تولید روستایی منطقه گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی‌دلویی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: ۲۰۷ میلیارد ریال به بخشهای کشاورزی، تولید و عمران روستایی این شهرستانها در جنوب خراسان رضوی اختصاص یافته است.

 صفایی‌دلویی در ادامه این سخنان اضافه کرد و گفت: در این راستا ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای لایروبی قناتهای این دو شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده مردم گناباد و بجستان همچنین تاکید کرد: امسال ۲۵ میلیارد ریال از این مبلغ صرف لایروبی قناتهای گناباد خواهد شد و ۱۵ میلیارد ریال نیز برای قناتهای شهرستان بجستان هزینه می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه از طرف بانک توسعه تعاون به واحدهای تولیدی این شهرستانها اختصاص یافته است.

صفایی‌دلویی اظهار کرد: در پی موافقت مدیرعامل بانک توسعه تعاون برای پرداخت این مبلغ به واحدهای تولیدی گناباد و بجستان، مدیر شعب توسعه تعاون خراسان رضوی نیز در بازدید از طرحهای مربوطه ۲۱ واحد تولیدی را برای دریافت این تسهیلات تایید کرده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان یادآور شد: پرداخت این تسهیلات کمک بسیار به رفع مشکلات این واحدهای تولیدی خواهد نمود و همچنین ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستانهای گناباد و بجستان جذب شده است.

صفایی‌دلویی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: این مبلغ توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و غیر از بودجه مصوب سالانه تخصیص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه