English

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خبر داد؛

شرکت ۳۵۰۰ نوآموز بدو ورود به مدرسه در کلاس‌های یک‌ماهه‌ی آمادگی تابستان ویژه مناطق دو زبانه

آیین افتتاحیه کلاس های یک ماهه آمادگی تابستان ویژه نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی جامانده از دوره پیش دبستانی مناطق دو زبانه در دبستان توحید شهرستان ایلام با حضور علی‌حسن عزیزپوریان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارشناسان و مسئولان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد.

شرکت ۳۵۰۰ نوآموز بدو ورود به مدرسه در کلاس‌های یک‌ماهه‌ی آمادگی تابستان ویژه مناطق دو زبانه

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی‌حسن عزیزپوریان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام در این مراسم با اشاره به ضرورت برگزاری کلاس های یک ماهه برای دانش آموزانی که دوره پیش دبستانی را سپری نکرده اند حضور در این دوره برای آمادگی جهت حضور رسمی در اول مهرماه را موثر دانست و آن را بستر مناسبی برای فرایند اجتماعی شدن نوآموزان بدو ورود قلمداد کرد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان با توصیه به اولیای این دانش آموزان برای استفاده حداکثری از فرصت تشکیل کلاس های یک ماهه از آنان خواست تا با همکاری و کمک به کادر مدرسه آمادگی لازم برای شروع رسمی کلاس ها در ابتدای مهرماه را در فرزندان خود به وجود بیاورند.

شایان ذکر است از امروز ۳۵۰۰ نوآموز بدو ورود به مدرسه در ۱۸۳ کلاس درس در سراسر استان کلاس های یک ماهه ویژه مناطق دوزبانه را آغاز خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه