English

در راستای هم‌اندیشی و به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق و دستاوردهای آموزشی و تربیتی؛

هیأتی متشکل از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان برای تشکیل جلسه ای به مازندران اعزام شدند

این سفر به سرپرستی ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان انجام شد.

هیأتی متشکل از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان برای تشکیل جلسه ای به مازندران اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، هیأتی متشکل از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های این استان به سرپرستی ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان، در راستای هم‌اندیشی و به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق و دستاوردهای آموزشی و تربیتی به مازندران اعزام شد.  

  عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در جلسه ای که در باشگاه فرهنگیان ساری، با حضور هیات فوق الذکر  برگزار شد، ضمن استقبال از حضور همکاران گلستانی بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی مبنی بر انتقال تجربیات موفق به یکدیگر تاکید کرده و کار تیمی را  یک ضرورت دانست. وی اظهار کرد:بدیهی است ما با آموزشِ تنها، نمی‌توانیم در مسیر تربیت دانش‌آموزان خود موفق و کامیاب باشیم لذا باید به آموزشِ توأم با پرورش رو آوریم تا بتوانیم دانش‌آموزانی برجسته از نظر علمی- تربیتی به جامعه تحویل دهیم و برای این کار باید از تمام ظرفیت های موجود همچون تجربه اندوزی، الگو گیری و استفاده از راهکاری های استان های موفق در امر آموزشی و پرورشی، استفاده کنیم.

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در این جلسه ضمن تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش استان مازنداران بابت میزبانی شایسته ای که داشته اند، اذعان کرد: هیچ موفقیتی بدون پشتوانه یک برنامه منسجم به دست نمی‌آید و رویکرد برنامه حاکم بر آموزش و پرورش استان مازندران، مبتنی بر یک نگاه عالمانه است.

  حاجیلری با اشاره به بازدیدی که از مدارس موفق شهرستان بابل به عمل آمده است و نیر با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع تعلیم و تربیت، در طیف وسیع خود،  «یادگیری» است افزود: روح همدلی و همکاری در آموزش و پرورش مازندران چیزی بود که ما در این بازدید آن را حس کردیم و من لازم می‌دانم این روحیه را به شما و همکارانتان تبریک بگویم.

وی به یکی دیگر از موارد  جالب توجه در این بازدید اشاره کرد و گفت: رشد هماهنگ اداره شهرستان و مدرسه ازجمله مواردی بود که به چشم می‌آمد و با توجه به تأکید سند تحول بنیادین که «مدرسه» را کانون و محور تحول می‌داند و اگر مواردی در جلسات این‌چنینی طرح شود اما در مدرسه اتفاق نیفتد، ما به اهداف خود نرسیدیم، این نشان‌دهنده آن است که همکاران شما عاشقانه کار می‌کنند و مدرسه را از خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: آنچه برای ما مهم بود روح برنامه‌ریزی حاکم بر مدارس، احساس همدلی و پرتحرکی در مدارس و نظارت‌های بالینی که با هدف توسعه و رشد همه جانبه با رویکرد علمی رخ داده بود از جمله نکات بارز و برجسته آموزش و پرورش مازندران بود.

معاون آموزش و پرورش گلستان با اشاره به مشترکات تاریخی، اجتماعی و فرهنگی دو استان گفت: این خود سرمایه ای است که موجب می‌شود بتوانیم از تجربیات هم استفاده کرده در این مسیر حساس به هم کمک کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر