English

یعقوبعلی نظری:

تذکر استاندار به مسوولان شورای برنامه ریزی خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در صورتی که مسوولان اجرایی عضو شورای برنامه ریزی ۲ مرتبه متوالی بدون اطلاع به دبیرخانه غیبت کنند مراتب به وزارتخانه مربوطه اعلام می شود.

تذکر استاندار به مسوولان شورای برنامه ریزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: مسوولان اجرایی عضو شورای برنامه ریزی و توسعه استان موظف به حضور در نشستهای آن هستند و نماینده آنان در این نشستها پذیرفته نمی شوند.

نظری در ادامه این سخنان با تذکر به همه اعضاء شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد: در صورتی که ۲ مرتبه متوالی بدون اطلاع به دبیرخانه غیبت کنند مراتب به وزارتخانه مربوطه اعلام می شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: حضور مسوولان اجرایی عضو شورا در نشستهای آن الزامی است و طبق قانون باید حضور یافته و درباره مسائل استان تصمیم بگیرند و غیبت آنان پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه متذکر شد: نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان رضوی محل انجام کارهای کارشناسی یا بررسی کارشناسی موضوعات نیست بلکه  فقط محل اتخاذ تصمیمات برای نتایج نشستهای کارشناسانه کارگروه های مربوطه است.

استاندار خراسان رضوی همچنین ادامه داد: باید اعضا نسبت به موارد گفته شده رای داده و اگر در متن تصمیمات اشکالی وجود داشته باشد آن را مطرح کنند تا قبل از تصویب شبهه ای باقی نماند.

نظری اظهار کرد: ظرف لازم برای بحث کارشناسی موضوعات و مشکلات استان با حضور همه مسوولان دستگاه های اجرایی در قالب قرارگاه های مختلف اقتصادی ایجاد شده است لذا باید چالشهای مزبور بررسی شده و پس از اتخاذ راهکارهای لازم در نشستهای مختلف از جمله شورای برنامه ریزی تصمیمات نهایی درباره آنها اتخاذ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی