English

علی خرم نسب با تاکید بر تکریم ارباب رجوع؛

تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم در دستور کار باشد

فرماندار حاجی آباد گفت: دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم را به عنوان اصلی ترین وظیفه در دستور کار قرار دهند.

تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد در نشست شورای اداری شهرستان با تاکید بر اهمیت راهبردی اعتماد متقابل مردم و دولت، گفت: ‌تکریم ‌و پاسخگویی در مقابل مردم موجب تقویت اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان و گسترش مشارکت عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از راه‌های گوناگون قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند اظهارداشت: فرصت برای خدمت به مردم بسیار کوتاه است و باید از این فرصت‌ها برای خدمت به مردم و از اموال دولتی برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

به گفته خرم نسب، نماز جمعه محل ارتباط مستقیم مردم و مسئولین است و در ادامه بر حضور مدیران و پیگیری مطالب مطرح شده از سوی ائمه جمعه تأکید کرد.

فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به در پیش بودن سفر استاندار محترم به بخش مرکزی شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی طرح های معطل مانده ‌و طرح هایی که نقش موثری در ارتقا و پیشرفت شهرستان دارند را احصا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد در ادامه این نشست ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و امام‌زادگان توسط فرقه ظاله با اشاره به ویژگی‌های مدیران گفت: یکی از ویژگی‌های مدیران که در قرآن کریم و روایات نیز آمده است، سعه صدر یعنی داشتن ظرفیت روحی و فکری کافی است که نتیجه آن موفقیت و اثربخشی و داشتن عکس العمل منطقی و مناسب در مقابل دشواری ها و سختی ها است.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز کشور درحال جراحی بزرگ اقتصادی است که قطعا در سفره مردم تاثیرگزار و با برنامه های دولت سیزدهم سفره مردم کم‌ترین آسیب را خواهد دید.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی در بخش دیگری از سخنان خود بر جهاد تبیین و شفاف‌سازی از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه