English

در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان فارس مطرح شد:

۱۰۰ هزار نفر در فارس در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام نموده اند

دبیر ستاد اربعین استان فارس گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر در این استان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) پیش ثبت نام کرده‌اند.

۱۰۰ هزار نفر در فارس در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام نموده اند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید مجتبی علوی دبیر ستاد اربعین استان فارس اعلام کرد جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام در سامانه سماح اجباری است و کسانی که تمایل به شرکت در این مراسم دارند بایستی الزاما در این سامانه به آدرس http://samah.haj.ir ثبت نام و نام نویسی نمایند و این به دو دلیل است اول اینکه مرز خروج زائرین محترم مشخص می شود و در ثانی  زوار که در سامانه ثبت نام می کنند با پرداخت هزینه ای اندک (حدود18هزارتومان)  بیمه می شوند .

مدیر امور زائرین و‌گردشگری استانداری فارس افزود برای اعزام زائرین محترم اربعین حسینی زدن دو دوز واکسن کرونا و‌نیز گذرنامه ای که حداقل6 ماه اعتبار داشته باشد اجباری است و همه زائران ملزم به رعایت مقررات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد اربعین و ستاد کرونا می باشند .

علوی افزود ستاد اربعین حسینی استان با ابلاغ وزارت کشور به ریاست ایمانیه استاندار فارس و قائم مقامی  فرخ زاده معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری فارس تشکیل شده و تاکنون با تشکیل 5جلسه  اصلی ستاد و جلسات تخصصی در کارگروه های 17 گانه مسائل و موارد مربوط به زائرین محترم و  مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)اصلی  را پیگیری نموده است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه