English

رئیس‌ جمهوری تاتارستان روسیه مطرح کرد؛

فعال بودن میز دبیرخانه اتحادیه اوراسیا در گیلان/سفر هیأت تجاری جمهوری تاتارستان به گیلان

رئیس‌ جمهوری تاتارستان روسیه در ارتباط تصویری با استاندار گیلان گفت: فعال بودن میز دبیرخانه اتحادیه اوراسیا در گیلان و بهره مندی از ظرفیت تجاری منطقه آزاد انزلی عنصری مهم در مسیر توسعه روابط تجاری و اقتصادی است.

فعال بودن میز دبیرخانه اتحادیه اوراسیا در گیلان/سفر هیأت تجاری جمهوری تاتارستان به گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رستم مینیخانوف رئیس‌ جمهوری تاتارستان روسیه در ارتباط تصویری با استاندار گیلان با اشاره به وجود روابط تجاری گسترده و همکاری‌های اقتصادی مؤثر با ایران، گفت: لازم است رویکردهای جدیدی برای توسعه روابط پیدا کنیم.

وی از سفر هیأتی تجاری از جمهوری تاتارستان به گیلان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: هدف از این سفر توسعه روابط و نیز یافتن نقاط اشتراک میان دو طرف است.

رئیس جمهوری تاتارستان با بیان اینکه گیلان از نظر موقعیت ژئوپلیتیکی جایگاه خوبی دارد به ظرفیت های تجاری از جمله بندر و منطقه آزاد انزلی آن اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل کریدور ریلی شمال-جنوب در آینده نزدیک می تواند توسعه تجارت دو کشور را افزایش دهد.

رییس جمهور تاتارستان روسیه

وی به ظرفیت نفتی و کشاورزی بسیار خوب جمهوری تاتارستان اشاره و تصریح کرد: در حوزه علمی و فرهنگی نیز آماده توسعه روابط دو کشور هستیم.

مینیخانوف، فعال بودن میز دبیرخانه اتحادیه اوراسیا در گیلان و بهره مندی از ظرفیت تجاری منطقه آزاد انزلی را عنصری مهم در مسیر توسعه روابط تجاری و اقتصادی خواند و گفت: تلاش می کنیم تا این ظرفیت را مورد استفاده موثر قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه