English

برگزاری نخستین مانور ترافیکی معابر در شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از اجرای نخستین مانور بررسی و رفع مشکلات ترافیکی معابر کلان شهر شیراز در قالب طرح شیراز ایمن در آخرین جمعه مرداد ماه خبر داد.

برگزاری نخستین مانور  ترافیکی معابر در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور ترافیکی با بیان اینکه این طرح بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده با مناطق شهرداری در روز جمعه ٢٨ مرداد ماه به شکل هماهنگ برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این طرح در دو بخش بررسی و احصا مشکلات ترافیکی معابر اصلی شهر و رفع نواقص مشخص شده برنامه ریزی و در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دو فاز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در فاز نخست طرح، معابر مشخص شده در هر منطقه از شهرداری با حضور کارشناسان ترافیکی بررسی و مستند سازی بر اساس چک لیست تجهیزات ترافیکی انجام خواهد شد.

معاون شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در فاز دوم طرح موارد احصا شده در قالب یک گزارش کامل تدوین و برای اجرا به مناطق و اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک ابلاغ می شود تا در بازه زمانی مشخص شده رفع نقص صورت پذیرد.

اقدام شهرداری در بررسی و رفع مشکلات ترافیکی کلان شهر شیراز قابل تقدیر است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز در جلسه هماهنگی برگزاری مانور ترافیکی با تقدیر از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در اجرای این طرح، اظهار داشت: به طور یقین اجرای این طرح به‌ویژه بازنگری تابلو و علائم و تجهیزات ترافیکی به ایمنی شهر و کاهش سوانح رانندگی کمک خواهد کرد.

سرهنگ حمید کریمی با بیان اینکه پلیس برای اجرای طرح و احصا مشکلات در کنار شهرداری قرار دارد، خاطر نشان کرد: ثمره تلاش و همکاری پلیس و شهرداری کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش ایمنی معابر شهر و شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه