English

حمید خدادوست خبر داد؛

توزیع بسته غذایی بین مددجویان مبتلا به سرطان در پارس آباد

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی آرزو در پارس آباد گفت: هم اکنون حدود ۱۰۰۰ مددجو و بیمار مبتلا به سرطان در این شهرستان زیر پوشش این موسسه خیریه مردمی قرار گرفته است.

توزیع بسته غذایی بین مددجویان مبتلا به سرطان در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید خدادوست ، مدیر عامل موسسه خیریه آرزو شهرستان مرزی پارس آباد مغان در حاشیه تجلیل از خبرنگاران که در محل این موسسه خیریه برگزار شده بود، اظهارداشت: این بسته‌های غذایی مجموعا به ارزش ۱۴۲ میلیون تومان در بین مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه آرزو توزیع گردید.

وی با بیان اینکه بنده به نوبه خود دست  خیرین و تمام کسانی را که این مؤسسه خیریه را در کمک و یاری رساندن به مددجویان زیر پوشش حمایت و یاری می کنند می بوسم.

مؤسسه خیریه حمایت از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان «آرزو» در اواخر سال ۱۳۸۶ به همت موسسین نیک اندیش و با نیت خیرخواهانه به منظور حمایت و کمک به کودکان و بیماران مبتلا به سرطان در پارس آباد  فعالیت خود را آغاز کرده است.

همشهریان و هموطنان خیر و نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به هر میزان و مبلغ که باشد جهت حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مؤسسه خیریه آرزو از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۱۶۵۷۸۶۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۳۰۵ نزد بانک ملی ایران، شماره حساب ۰۱۰۲۷۴۵۶۱۷۰۰۵  و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۸۴۶۰۰ بانک صادرات و نیز شماره حساب ۱۴۰۰۵۱۶۳۸۱۲ و شماره کارت۶۲۸۰۲۳۱۴۶۹۱۳۲۷۰۷ نزد بانک مسکن واریز نمایند.

در پایان، مدیرعامل مؤسسه خیریه آرزو از خبرنگارانی که با این مؤسسه مردم نهاد همکاری داشته اند با اهدای لوح قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه