English

حمید خدادوست:

توزیع ارزاق مهربانی بین مددجویان مبتلا به سرطان در پارس آباد /کمک بیش از ۲۶میلیون تومان ارزاق

مدیر عامل موسسه خیریه آرزو شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: به مناسبت تاسوعای حسینی، ارزاق مهربانی که با یاری و همدلی خیّرین گرانقدر موسسه تهیه شده بود، در بین مددجویان مبتلا به سرطان تحت پوشش آرزو توزیع کرد.

توزیع ارزاق مهربانی بین مددجویان مبتلا به سرطان در پارس آباد /کمک بیش از ۲۶میلیون تومان ارزاق

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید خدادوست  مدیر عامل موسسه خیریه آرزو شهرستان مرزی پارس آباد مغان در حاشیه توزیع ارزاق مهربانی ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مددجویان تحت پوشش و جمع حاضر اظهارداشت: این بسته‌های ارزاق مهربانی  شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت، مرغ، روغن و سیب مجموعا به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال است در بین مددجویان تحت پوشش موسسه خیریه آرزو توزیع گردید.

وی روز تاسوعا حسینی را مختص قمربنی هاشم دانسته و  بیان کرد :  که در این ایام داروخانه ها بسته شد ولی داروخانه قمر بنی هاشم(ع) همیشه  باز است و به ابوالفضل العباس(ع) متوسل شدند و از علمدار کربلا برای تمام بیماران شفاعت طلبیدند.

وی  همچنین از تمامی حامیان ارزشمند که همیشه یار و پشتیبان موسسه خیریه آرزو هستند قدردانی ویژه کردند و خیّرین موسسه را صاحبان اصلی این موسسه دانسته و خود و عوامل اجرایی این موسسه را خادمان و خدمتگذارانی که رابط بین خیّرین و بیماران هست دانستند.

 خدادوست در ادامه از زحمات هیئت مدیره،هیئت امنا و کارکنان زحمت کش موسسه که شبانه روز در تلاشتند قدردانی نمودند.

در این مراسم نیز مداح اهل بیت حاج احد خلفی نوحه ای در وصف اباعبدالله الحسین(ع) برا جمع حاضر سرودند و فضایی معنوی به این مراسم بخشیدند .

براساس این گزارش موسسه خیریه آرزو در اسفند ماه ۸۶ به همت موسسین محترم و نیک اندیش با نیت خیرخواهانه به منظور حمایت و کمک به کودکان و بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان پارس آباد تاسیس شده است که از موسسین و کلیه عزیزان و بزرگوارانیکه از بدر تاسیس موسسه بعنوان هیئت امنا و هیئت مدیره در جهت رشد و اعتلای این موسسه  تلاش نموده اند صمیمانه سپاسگزاری تقدیر مینمایم  و مخصوصا به رسم ادب از تمامی خیرین بزرگوار که همواره یاری گر این موسسه بوده اند از صمیم قلب تقدیرو تشکر می نمایم .

همشهریان و هموطنان خیر و نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به هر میزان و مبلغ که باشد جهت حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان تحت پوشش مؤسسه خیریه آرزو از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۱۶۵۷۸۶۰۰۳  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۳۰۵ نزد بانک ملی ایران، شماره حساب ۰۱۰۲۷۴۵۶۱۷۰۰۵  و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۸۴۶۰۰ بانک صادرات و نیز شماره حساب ۱۴۰۰۵۱۶۳۸۱۲ و شماره کارت۶۲۸۰۲۳۱۴۶۹۱۳۲۷۰۷ نزد بانک مسکن واریز نمایند.

جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه