English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

تولید ۱۹۷۰ تن گوشت سفید در بابل / ارزش اقتصادی هزار میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: تیرماه امسال یک هزار و 971 تن گوشت سفید در واحدهای مرغداری این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

تولید 1970 تن گوشت سفید در بابل / ارزش اقتصادی هزار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به جوجه ریزی 965 هزار و 540 قطعه ای در مرغداری های گوشتی شهرستان بابل در تیرماه امسال، گفت: با این تعداد جوجه ریزی، یک  هزار و 971 تن گوشت سفید در این شهرستان تولید شد.

وی ارزش اقتصادی گوشت سفید تولیدی را یک هزار و 25 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: بابل دارای 149 واحد مرغداری گوشتی فعال، 11 مورد مرغ مادر گوشتی، 2 واحد جوجه کشی و یک مورد تخم گذار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: اخذ مجوز جوجه ریزی در واحد های مرغداری گوشتی برای تمامی مرغداران ضروری است و اولویت خدمت رسانی و ارائه تمامی نهاده ها به تمامی واحدهای مرغداری فعال با مرغداری هایی خواهد بود که در سامانه samasat.ir  ثبت اطلاعات کردند.

وی افزود: سامانه سماصط سامانه‌ ای است که برای مدیریت وضعیت تولید مرغ طراحی ‌شد و مرغداران در ابتدای جوجه ریزی، باید وارد این سامانه شوند و روند جوجه ریزی خود را به ‌صورت کامل در این سامانه ثبت کنند.

علی‌گل‌زاده بیان داشت: این سامانه از بروز مشکلات بسیاری در بازار مرغ جلوگیری می ‌کند و باعث تنظیم بازار مرغ می‌ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه