English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد؛

تولید ۷۳۰۰ تنی گوشت سفید در محمود آباد به ارزش ۴۲۰۰ میلیارد ریال

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از ظرفیت تولید 7 هزار و 334 تن گوشت سفید به ارزش ناخالص 4 هزار و 291 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

تولید 7300 تنی گوشت سفید در محمود آباد به ارزش 4200 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده ظرفیت تولید گوشت سفید مرغ و سایر ماکیان در شهرستان محمودآباد را هفت هزار و 334 تن اعلام کرد و اظهار داشت: ارزش ناخالص تولید این مقدار گوشت سفید 4 هزار و 291 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار تن گوشت سفید تولیدی مصرف شهرستانی دارد، ادامه داد: این شهرستان ظرفیت ارسال هفت هزار تن گوشت سفید به خارج از  شهرستان را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: گوشت مرغ حاوی فسفر است که در ساختمان دندان‌ها و استخوان‌ها نیز نقش مفیدی دارد، گوشت مرغ علاوه بر اینکه حاوی انواع مختلفی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف از جمله فسفر، اسید آمینه تریپتوفان، نیاسین، ویتامین B6 و سلنیوم است و برای سلامتی انسان اهمیت ویژه دارد.

وی تصریح کرد: تقویت استخوان ها، کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب، کاهش خطر بروز آرتروز، پیشگیری از سرطان، کمک به رشد کودکان، پیشگیری از آلزایمر، سلامت قلب و عروق از خواص گوشت مرغ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه