English

وزیر امور اقتصاد و دارایی:

مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است و مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی که به دعوت استاندار مازندران جهت تحقق وعده های حمایتی مدیریت ارشد استان از فعالان اقتصادی به مازندران سفر کرد، اظهار داشت: استاندار مازندران برای توسعه اقتصادی و تولید برنامه های هدفمندی دارد و در جهت تحقق این برنامه ها به صورت پیگیرانه تلاش می کند که این تلاش جهادی جای قدردانی دارد.

وی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان برنامه پایانی سفر به مازندران با عنوان اینکه سیاست دولت و بویژه ریاست محترم جمهور، مولدسازی دارایی‌ های دولت است، ادامه داد: استاندار مازندران برنامه های خوبی در این زمینه دارد و نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است و مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به این که با تلاش های مدیریتی و برنامه راهبردی و حمایتی استاندار مازندران، تولیدات شرکت صنایع چوب و کاغذ نسبت به 2 سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: این شرکت به عنوان یکی از کانون های تولیدی در این حوزه، در مسیر رونق قرار گرفته است.

وی خاطرنشان ساخت: انتظار داریم با حمایت هایی که توسط شبکه بانکی کشور صورت می‌گیرد، یک سوم نیاز کشور توسط این شرکت تأمین گردد تا در آینده نسبت به نوسازی فناوری این مجموعه بتوانیم اقدام کنیم.

خاندوزی در جهت روند حمایت استاندار مازندران از اقتصاد، تولید و تولیدکنندگان استان، تأکید کرد: از همه مدیران استان درخواست داریم با همین سرعت و جهت گیری که مدیریت ارشد استان در دستور کار دارد و از دولت جهادی انتظار می رود در این مسیر تلاش کنند تا در سال آینده با توجه به هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد، شاهد رونق و توسعه در صنعت و تولید استان مازندران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه