English

استاندار گیلان:

هشت هزار شهید گیلان مایه مباهات و افتخار استان هستند

استاندار گیلان اظهار کرد: هشت هزار شهید گیلان مایه مباهات و افتخار استان هستندکه باید در جهت حفظ سیره و آرمان های آنان عزمی آهنین داشت.

هشت هزار شهید گیلان مایه مباهات و افتخار استان هستند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان، در نشست آغازین برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، امیران و ۸۰۰۰  شهید گیلان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران ، آنان را ادامه دهنده سیره امام حسین(ع) و یارانش معرفی کرد و افزود: شهیدان، الگویی برای خداپرستی، دینداری، ولایتمداری و اخلاق مداری هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از ابتدای شکل گیری این نظام مردمی تاکنون برای براندازی آن بسیار تلاش کردند، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی که در میدان نبرد با سلاح جنگی به خواسته خود نرسیدند، سالهاست با هوشیاری و برنامه ریزی در ابعاد کلان، وارد جنگ در جبهه فرهنگی شدند و تلاش می کنند داشته های ارزشمند این بخش را به نابودی بکشانند.

 عباسی به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه ایشان به حوزه فرهنگ اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از دهه هفتاد تاکنون به مساله فرهنگ تحت عنوان های مختلف تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، لزوم اجرای مهندسی فرهنگی و جهاد فرهنگی تاکید داشته اند.

کنگره هشت هزار شهید گیلان

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند با کوچک نشان دادن دستاوردهای ایران اسلامی و همچنین بزرگ جلوه دادن خدمات دیگر کشورها، موجبات دلسردی مردم را فراهم کنند.

استاندار گیلان ارزش هایی همچون حجاب و عفاف، خانواده و حفظ وحدت و انسجام ملی را هدف دشمنان ایران اسلامی خواند و گفت: حمله مسلمان علیه مسلمان و جنگ های نیابتی از دیگر اقدامات دشمن برای سرکوبی کشورهای مسلمان است.

وی به مساله هم پیمانی دشمنان داخلی با دشمنان خارجی ایران اسلامی اشاره و فتنه 88 را حاصل این اتحاد شوم عنوان کرد.

وی سرداران سرافراز سلیمانی و همدانی و یارانشان را نماد آزادگی، حق طلبی و دفاع برای شکستن حصار ظلم در جهان دانست و افزود: مدافعان حرم، ادامه دهنده راه شهدای پرافتخار ایران اسلامی هستند.

استاندار گیلان اظهار کرد: هشت هزار شهید گیلان مایه مباهات و افتخار استان هستندکه باید در جهت حفظ سیره و آرمان های آنان عزمی آهنین داشت.

  عباسی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره در جهت صیانت از آرمان های شهدا، اقدامی موثر است اما باید همه ابعاد آن مورد توجه باشد و از ظرفیت همه صاحب نظران و فعالان حوزه ایثار و شهادت و خانواده شهدا برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره شهدا بهره گرفت.

کنگره هشت هزار شهید گیلان

وی کنگره شهدا را تلاشی موثر در جبهه مقاومت فرهنگی خواند و تاکید کرد: در این مسیر باید تولید محتوای موثر داشت و برای فضای مجازی به عنوان بستر نوین اشاعه فرهنگ مورد توجه قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان، دعوت از سخنرانان ملی برای اجلاسیه های مختلف و نیز کنگره  هشت هزار شهید گیلان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای حضور در کنگره و یا کمک به انجام هرچه بهتر آن باید از صف بندی پرهیز شود ، زیرا میزبان این کنگره شهدا هستند و دوستی با شهدا مرزبندی ندارد.

در این مراسم آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان ، ائمه جمعه استان ، فرمانداران و فرماندهان سپاه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه