English

فرماندار شهرستان پارس آباد:

انتقاد سازنده خبرنگاران موجب پویایی جامعه می شود

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه انتقاد سازنده خبرنگاران باعث اصلاح ضعف و کاستی عملکرد مدیران و موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود.

انتقاد سازنده خبرنگاران موجب پویایی جامعه می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل، جابر جهان بین ، فرماندار شهرستان پارس آباد عصر امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگاران شهرستان پارس آباد مغان که با حضور اعضای شورای تامین و مدیران عامل شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و معاونین فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود با بیان اینکه مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران انتقاد سازنده، حقیقت‌گویی، شفافیت و صداقت در خبرنگاری است و افزود: خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی باید در انتشار مطالب خود جانب انصاف را رعایت کنند.

وی از همه مدیران دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست از خبرنگاران شکایت نکنند و نباید از انتقادهای سازنده دلخور شویم و همچنین از مدیران ادارات و سازمان های دولتی درخواست کرد عملکرد خود را در اختیار اصحاب رسانه و خبرنگاران منطقه قرار دهند.

فرماندار شهرستان پارس آباد چهار بانده محورهای پارس آباد را  جزو مهم ترین  برنامه‌های اولویت‌ دار و مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت: برای تامین اعتبارات لازم و تداوم و سرعت گرفتن این پروژه ادامه دارد.

جهان بین اضافه کرد: پروژه چهاربانده کردن محور پارس‌آباد به مشگین شهر با سرعت اجرایی ‌می‌شود.

وی از فعال بودن تمامی ۵ محور اصلی پروژه راه های شهرستان اشاره کرد و گفت: بزودی شاهد بهره برداری و افتتاح بخشهای از چهار بانده پارس آباد خواهیم بود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد همچنین  از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت ریزی و آب شرب بخش اسلام آباد پارس آباد خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه