English

احمد شاکری عنوان کرد؛

تحقق مهم‌ترین مطالبه مردم میناب/بهره‌مندی ۱۲۰هزار نفر از آب شرب پایدار

«علیرضا طباطبائی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روند اجرای طرح آبرسانی از تصفیه خانه آب سد سرنی به شهر میناب بازدید کرد.

تحقق مهم‌ترین مطالبه مردم میناب/بهره‌مندی 120هزار نفر از آب شرب پایدار

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد شاکری» معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا هرمزگان در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: با تکمیل این طرح نیاز آبی شهر میناب که پیش از این از طریق چاه ها تامین می شد، از تصفیه خانه سد سرنی تامین خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه طرح تامین آب میناب از سد سرنی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهر بوده که محقق شده است، گفت: ظرفیت آب تولیدی این طرح 500 لیتر بر ثانیه است و جمعیتی حدود 120 هزار نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار می دهد. 

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا هرمزگان افزود: این پروژه شامل اجرای خط انتقال به طول 4 کیلومتر (از تصفیه خانه سد سرنی تا سایت مخازن ذخیره آب میناب)، بازسازی یک باب ایستگاه پمپاژ و نصب کلکتور آن و احداث مخزن ده هزار مترمکعبی شهر میناب است. 

بیشتر بخوانید:

تامین آب میناب به روال سابق بازگشت

 

به گفته شاکری، در حال حاضر این طرح با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار هزینه شده 700 میلیارد ریال در مراحل پایانی اجراست که با تکمیل تصفیه خانه سد سرنی توسط شرکت آب منطقه ای استان وارد مدار بهره برداری می شود. 

وی یادآور شد: عملیات اجرایی طرح تامین آب میناب از سد سرنی در آذر ماه سال 99 آغاز شد و هم اکنون در مراحل پایانی اجرا و بهره برداری قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه