English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه تاثیر گذارند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف خواهد داشت که قطعا اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت در جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه تاثیر گذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی‌مهر عصر امروز در نشستی با حضور تعدادی از اصحاب رسانه با تبریک فراررسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه پل بین مردم و مسئولان هستند و با توجه به اینکه رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند می‌توانند ما را از تمام مشکلات لایه‌های جمعیتی مطلع نمایند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: رسانه‌ها باید از رفتارهای جناحی و سلیقه‌ای به‌دور باشند و دلسوزانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه ایجاد امنیت را برعهده دارد خاطرنشان کرد: ایجاد احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف خواهد داشت و قطعا اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت در جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

القاصی‌مهر عنوان کرد: استان ایلام در زمینه میزان کاهش وقوع جرم در کشور با ۱۰ درصد کاهش رتبه اول را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی کشور در  سال ۱۴۰۰ حدود ۵۳ نفر شهید و امسال تا کنون ۳۱ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی در راستای برقراری نظم و امنیت کرده است.

این مسئول ادامه داد: استان ایلام در سال ۱۴۰۰ در بحث سرقت و جرائم رتبه ۳۳ کشور را کسب کرده است و این در حالی است که استان ایلام در سال ۹۹ در این زمینه جایگاه ۱۶ کشور را دارا بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه